چمن مصنوعی باغچه

چمن مصنوعی باغچه

چمن مصنوعی باغچه 1024 683 سوناراستار

یکی از مهمترین دلایل برای جایگزینی چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی ، نصب ساده و آسان آن است. به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده چمن مصنوعی تزئینی در ایران، تلاش بسیاری می کنیم تا بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کنیم. کیفیتی که موارد زیادی را شامل می شود و بخشی از آن به شباهت نزدیک چمن مصنوعی با چمن طبیعی مربوط می شود. ما همچنین تلاش می کنیم تا راهنماهای مفیدی را در زمینه بالابردن اطلاعات خریداران نسبت به چمن مصنوعی در وبلاگ خود ارائه کنیم. در همین راستا در این مطلب به یکی از رایج ترین سوال ها در هنگام خرید چمن مصنوعی پاسخ می دهیم: “چگونه چمن مصنوعی را جایگزین چمن طبیعی کنیم؟”

خرید چمن مصنوعی باغ

همه ما با دیدن زیبایی‌های طبیعت، همچون درخت و گل و رودخانه، زنده می‌شویم و انرژی تازه‌ای می‌‌گیریم. شرایط زندگی مکان رفتن به طبیعت را به طور معمول از ما گرفته است. اما برای ما که زندگی پیچیده امروزی‌مان در خانه‌های آپارتمانی می‌گذرد چطور؟ خرید چمن مصنوعی ارزان و طراحی باغمچه کوچکمان هم روحمان را نوازش میدهد. تصور کنید پس از یک روز پر کار که به خانه می‌روید، استراحت‌تان در دل باغ و باغچه خانگی بگذرد، که با گلدان‌های زیبا و فضای سبز جمع و جور تزیین شده است. چه لذت و آرامشی بالاتر از نوشیدن چای و ریلکس کردن در باغ خانگی خودتان؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه حتی در متراژ کم، یک باغ یا باغچه سرسبز و خانگی درست کنید که فضای استراحت و آرامش شما باشد.

مزایای خرید چمن مصنوعی باغچه

در حال حاضر که با گسترش جمعیت جهان و کاهش منابع طبیعی از جمله کمبود آب و خشکسالی های پی در پی، محققان محیط زیست چمن مصنوعی برای باغچه را بهترین جایگزین برای چمن طبیعی می دانند. چرا که حتی یک قطره مصرف آب ندارد و بیشتر از ۱۰ سال می تواند بدون نگهداری و مراقبت جایگزین چمن طبیعی باشد. از طرفی چمن طبیعی نیاز به مراقبت در دوره های کوتاه از جمله از بین بردن علف هرز، کوتاه کردن و آبیاری چمن و .. را دارد. مسئله ای که با توجه به ماشینی شدن دنیای امروز و مشغله هایی که افراد بیش از پیش با آن درگیر هستند، بسیار بی اهمیت جلوه می کند و بیشتر از همیشه باعث اتلاف وقت صاحبان زمین می شود. برای مثال فضای سبز طبیعی کوچکی را در مقابل خانه خود در نظر بگیرید که هفته ای یکبار نیازمند رسیدگی و اختصاص زمان است.

زیبایی چشم‌گیری که رنگ چمن مصنوعی برای کف باغ در روحیه و فضای اطراف شما ایجاد می‌کند، غیر قابل انکار است. در مقابل انواع کف پوش‌هایی که برای باغ استفاده می‌شود، چمن مصنوعی به خاطر داشتن ویژگی‌های مقاومی که دارد، به صرفه و اقتصادی است و دردسر کمتری دارد. به جای استفاده از چمن طبیعی، می‌توانید چمن مصنوعی را برای کف باغ استفاده کنید چون:

  • با توجه به طول عمر بالایی دارد، به صرفه و اقتصادی است.
  • هزینه نگهداری و مراقبت از پایین است.
  • به نسبت چمن طبیعی، به راحتی می‌توانید چمن مصنوعی را با وسایل تزئینی دیگر باغ ست کنید.
  • معماری و طرح چمن مصنوعی باغ نسبت به طبیعی، برای باغ شیک‌تر و آسان‌تر است.
  • امکان تمیز کردن و شستشوی آن راحت‌تر از چمن طبیعی یا کف پوش‌های دیگر است.
  • نیازی به کوددهی و مراقبت‌هایی که چمن طبیعی لازم دارد، نیست.
  • چمن مصنوعی برای کف باغ، در برابر گرما و سرما مقاوم است و بخاطر جنس الیافی که دارد، پایدارتر است.

نکته: در شرایط پرفشار امروز که حتی برخی خانواده ها فرصت وقت گذرانی کنار یکدیگر یا آشپزی و خرید را ندارند، به نظر منطقی نمی آید که برای کوتاه کردن چمن مقابل خانه شان زمانی را اختصاص دهند.

چمن مصنوعی برای باغچه

مشخصات چمن مصنوعی برای باغچه

ویژگی‌های چمن مصنوعی برای باغچه برای هر مورد متفاوت است. چمن‌های مصنوعی به دو نوع تزئینی و ورزشی تقسیم می‌شوند. چمن مصنوعی باغ و چمن مصنوعی مناسب مهد کودک از سری چمن‌های مصنوعی تزئینی محسوب می‌شود. ارتفاع الیاف چمن مصنوعی های تزئینی اغلب بین ۸ تا ۳۰ میلی متر است و ظاهری تزئینی و زیبا دارند. مرغوبیت یک چمن مصنوعی را می‌توانید با ویژگی‌هایی مانند ویژگی زیر بسنجید:

  1. مقاومت و تراکم الیاف چمن: تراکم الیاف چمن مصنوعی باغ بایستی به حدی باشد که در برابر رفت و آمد و تردد زیاد مقاوم بوده و دچار فرسایش کمتری شود.
  2. بکینگ چمن: بکینگ لایه چمن مثل کفی زیر کفش عمل می‌کند که برای حفظ یکپارچگی و جلوگیری از پارگی چمن مصنوعی برای باغچه به کار می‌رود. لایه مشکی رنگ با الیاف بافته است.
  3. نسبت ارتفاع الیاف و تراکم بافت: این گزینه در تغییر شکل الیاف و مقاومت در برابر کوبش چمن موثر است.

نکته مهم خرید: برای خرید چمن مصنوعی باغ، با توجه به انواع مختلفی که در بازار است، بهتر است قبل از خرید، از یک متخصص مشورت بگیرید. تشخیص مرغوبیت چمن مصنوعی برای باغچه، نکته‌ای است که می‌توانید در این مورد به تخصص کارشناسان حرفه‌ای سونار استار اعتماد کنید و زیباسازی باغ خود را به آن بسپارید. گارانتی چمن‌ها شما را از بابت خدمات پس از فروش راحت کرده و یک خرید مطمئن برایتان به ارمغان می‌آورد.

قیمت چمن مصنوعی برای باغ

با توجه به نوع جنس چمن، ارتفاع و نوع الیاف و طرح چمن مصنوعی باغ که انتخاب میکنید، قیمت چمن متفاوت است. با این وجود، در دراز مدت نسبت به کف‌پوش‌های دیگر برایتان به صرفه‌تر است. چمن مصنوعی باغ، نیازی به آبیاری، کوددهی و هرس ندارد و همین موارد تا حد زیادی هزینه نگهداری باغ را پایین می‌آورد. برای اطلاع دقیق از قیمت چمن مصنوعی برای باغ، می‌توانید با کارشناسان سونار استار در ارتباط باشید. به خاطر داشته باشید هزینه حمل و نصب چمن، در سونار استار رایگان بوده و با توجه به رقابتی بودن قیمت‌ها، با قیمت مناسب عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب چمن مصنوعی

انواع چمن مصنوعی برای کف باغ

برای استفاده از چمن مصنوعی برای کف باغ، شما می‌توانید نوع چمن‌تان را با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید، سفارش دهید. چمن مصنوعی که برای باغ به کار می‌رود، اغلب دارای الیافی با سطح مقطع مناسب هستند که در برابر تردد و حرکت، مقاوم باشند. تراکم بالا کمک می‌کند که چمن‌ها دیرتر دچار فرسایش شوند و بکینگ مناسب، از پوسیدگی چمن جلوگیری کرده و انسجام الیاف را بیشتر می‌کند. سپس از مشاوره و راهنمایی با کارشناسان سونار استار می‌توانید چمن مصنوعی برای باغچه موردنظرتان را در یکی از انواع زیر پیدا کنید:

  • چمن مصنوعی آمیتیس ۴۰
  • چمن مصنوعی سافت
  • چمن مصنوعی گرین
  • چمن مصنوعی ویکتوریا
  • چمن مصنوعی گرین ۲۰
  • چمن مصنوعی موکتی

چمن مصنوعی برای باغ

بهترین چمن مصنوعی برای باغچه

بهترین چمن مصنوعی برای باغچه شما با توجه به بودجه، نوع کاربری، شرایط محل نصب و میزان شدت استفاده از چمن و نگهداری آن تعیین می‌شود. این اطلاعات توسط سونار استار به شما داده می‌شود تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. در صورتی که باغچه مورد نظرتان، برای بازی کودک یا انجام فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا حیاط‌تان به صورتی است که رفت و آمد در آن بالا بوده، بهتر است مدل‌های مقاوم‌تری را انتخاب کنید. چمن‌های مصنوعی با مقاومت بالا، آن دسته از چمن‌هایی است که دارای الیاف پایدار با دیتکس بالا بوده و شکل سطح مقطع آن به گونه‌ای است که در اثر استفاده زیاد، کوبیدگی یا ساییدگی پیدا نمی‌کند. در صورتی که چمن مصنوعی باغچه حالت تزئینی و پوشش سبز رنگ دارد و خیلی در معرض رفت و آمد قرار نمی‌گیرد، مدل‌های چمن مصنوعی تزئینی با الیاف سبک، گزینه بهتری است. در نتیجه اگر صرفا می‌خواهید چمن مصنوعی باغچه حالت کفپوش سبز رنگی باشد که فضای حیاط را زیبا کند، لازم نیست بیش از حد برای آن هزینه کنید. چمن مصنوعی‌های سبک‌تر قیمت کمتری هم دارند.

نصب چمن برای باغچه

زمین را آماده نصب چمن مصنوعی کنید. خاکی که چمن طبیعی روی آن کاشته شده و پرورش پیدا کرده باید به طور کلی تغییر کند. این تغییرات شامل حفاری آن تا عمق چند سانتی و پر کردن با خاک جدید است. خاک جدیدی که مانع رشد علف های هرز در زیر چمن مصنوعی شود. مرحله بعد زهکشی اصولی و مناسب سطح مورد نظر است تا مطمین شوید که چمن مصنوعی به حالت استاندارد روی آن نصب می شود. برای انجام درست این کار می توانید از کارشناسان نصب شرکت ایرانیان سونار کمک بگیرید. گام بعدی ایجاد یک پایه درست برای نصب چمن مصنوعی است. لازم است که سطح زیر چمن مصنوعی را به سطحی سفت و بدون فرورفتگی تبدیل کنید. در اصطلاح تخصصی به این لایه هاردکورت می گویند اما می توانید با مخلوطی از شن و ماسه به سادگی این لایه را ایجاد کنید. این لایه در عین حال که زمین شما را سفت می کند، از رشد علف های هرز نیز جلوگیری می کند.

حالا نوبت آن رسیده تا بسته به ابعاد زمین تان چمن مصنوعی را تهیه کرده و همینطور نسبت به مساحت، از انواع منگنه یا چسب برای محکم کردن چمن روی زمین استفاده کنید.  لازم است که مراحل پهن کردن چمن روی زمین را به دقت انجام دهید. جهت خاب نخ های چمن مصنوعی و همچنین نحوه قرار گرفتن لایه های رول ها در کنار یکدیگر از دیگر نکات مهمی است که پس از نصب چمن مصنوعی میزان رضایت شما را از آن بالاتر می برد. ما در گذشته در دو مطلب به صورت متنی و ویدیویی مراحل نصب چمن مصنوعی را گام به گام توضیح دادیم و هر آنچه برای این کار لازم است را ذکر کرده ایم که می توانید بخوانید.  این مطلب نیز به طور ویژه به جایگزینی چمن مصنوعی با چمن طبیعی می پردازد و قصد دارد به این سوال پاسخ دهد که آیا اگر در زمینی چمن طبیعی کاشته شده باشد، می توان به جای آن چمن مصنوعی به کار برد.

طرح چمن مصنوعی باغ

حتما لازم نیست شما یک سرمایه هنگفت کنار بگذارید یا یک طرح چمن مصنوعی باغ پیچیده برای ساختن محیط زیبا در اطراف‌تان داشته باشید. می‌توانید از ترکیب چمن مصنوعی با متریال‌های دیگر، فضایی را در باغ‌ یا باغچه خانگی‌تان درست کنید که هر کسی از بودن در آن لذت ببرد و هوس کند ساعت‌ها در آن جا بماند. می‌توانید از طرح چمن مصنوعی با سنگ، ترموود یا کنار سنگریزه استفاده کنید و از فضای دلنشینی که به باغ‌تان داده لذت ببرید. ترکیب چمن مصنوعی باغ با ترموود که نوعی چوب حرارت داده شده است، جذابیت زیادی را بوجود می‌آورد. حتی اگر تنها چند درخت و گیاه در باغچه‌تان است به سادگی می‌توانید با یک طرح چمن مصنوعی باغ آن را به یک باغ خانگی زیبا تبدیل کنید.

مرکز فروش چمن مصنوعی باغچه

انتخاب فروشگاهی که قصد دارید از آن چمن مصنوعی برای باغچه تهیه کنید، اهمیت زیادی دارد. در انتخاب فروشگاه چمن مصنوعی، سابقه، کیفیت، قیمت و رضایت مشتریان قبلی، تاثیر گذار است. اگر به دنبال بهترین مرکز فروش چمن مصنوعی باغچه هستید که از صفر تا صد کار انتخاب، حمل و نصب چمن مصنوعی را برعهده بگیرد و پس از خرید نیز با خدمات و پشتیبانی چمن، شما را همراهی کند، می‌توانید به مجموعه مشتریان سونار استار ایرانیان بپیوندید.

برای خرید چمن مصنوعی برای باغچه، نیازی نیست ساعت‌ها در بازار بگردید و در نهایت چمنی که از کیفیت و قیمت آن مطمئن نیستید، پیدا کنید. اگر می‌خواهید یک خرید مطمئن داشته باشید، سونار استار به عنوان اولین وارد کننده چمن مصنوعی در ایران، مجموعه‌ای از چمن‌های مصنوعی خارجی را در اختیارتان قرار داده است تا با توجه به نیازتان، چمن مصنوعی را انتخاب کنید. سونار استار بعد از خرید نیز شما را تنها نخواهد گذاشت و به طور رایگان کار نصب و اجرای چمن را برایتان انجام می‌دهد. به این ترتیب برای زیبا کردن محیط حیاط جهت بازی بچه‌ها و روحیه خودتان، بهترین چمن مصنوعی باکیفیت را برای باغچه‌تان می‌توانید با چند کلیک و با قیمت و کیفیت مناسب، از سونار استار تهیه کنید تا هربار که به حیاط نگاه می‌کنید، از کفپوش سبزی که انتخاب کردید، لذت ببرید.

تماس پیامک Whatsapp