تولیدی چمن مصنوعی

تولیدی چمن مصنوعی

تولیدی چمن مصنوعی 1024 576 سوناراستار

همه ما با روند کاشت و آبیاری و نگهداری از چمن طبیعی آشنا هستیم. از نزدیک شاهد رشد چمن طبیعی بوده ایم و از علت  زرد شدن و افت کیفیت آن آگاه هستیم. اما درباره چمن مصنوعی چقدر اگاهی داریم؟ تا چه اندازه می دانیم که چمن مصنوعی در کارخانه به چه شیوه ای آماده می شود و زمانی که به دست مشتری می رسد با چه اقدام هایی قابل استفاده می شود؟ در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی از شیوه آماده سازی چمن مصنوعی در کارخانه بگوییم و درباره نصب و استفاده از آن در محیط­های خانگی صحبت کنیم.

کارخانه تولید چمن مصنوعی

تولید کننده چمن مصنوعی

یک فروشگاه عرضه چمن مصنوعی فروشگاهی که با ارائه مدل های متفاوت از این محصول پاسخگو نیاز مشتریان باشد.  آنچه در این فروشگاه لازم است در اختیار مشتریان قرار داده شود اطلاعات لازم و کافی درباره کاربرد چمن مصنوعی و تفاوت انواع نخ ها و بکینگ ها در این محصول است. بنابراین اگر به عنوان خریدار به چنین فروشگاه­هایی سر زدید کافی است به راهنمایی­های فروشنده با دقت گوش دهید تا محصول نهایی خود را درست و با اطمینان انتخاب کنید. فروشگاه چمن مصنوعی سونار استار نیز در شهرهای مختلف ایران نمایندگان فروش معتبری دارد که می­توانید با مراجعه به اینجا به آدرس و شماره تلفن آن­ها در شهر خود دسترسی داشته باشید.

با چمن مصنوعی که به خانه آورده ­ایم چه کنیم؟

چمن مصنوعی محصولی است که از نیم متر تا چند صد متر آن برای کاربردهای متفاوت استفاده می­شود. کاربردهایی که شاید بهتر است یک تکه از آن را در دست گرفته و با چشمانی باز در گوشه و کنار خانه راه برویم تا چندین و چند فضا برای به کار گیری چمن مصنوعی پیدا کنیم. کفپوش زیر پا؟ پوشاندن تراس و پاسیو؟ استفاده از آن برای نگهداری حیوانات خانگی؟ ایجاد فضای سبز با چمن مصنوعی برای پشت بام؟ هر انچه برای کاربرد چمن طبیعی تصور می کنید بعلاوه هزاران کاربرد دیگر که چمن طبیعی نمی تواند آن را ایجاد کند را از چمن مصنوعی بخواهید. در وبلاگ ایرانیان سونار هم می­توانید با روش های کاربردی فراوان برای استفاده از چمن مصنوعی در خانه آشنا شوید و همیشه سبز و زیبا بمانید.

در کارخانه چمن مصنوعی چه می­گذرد؟

خط تولید در یک کارخانه چمن مصنوعی از بخش­های چندگانه­ای تشکیل شده است. چرا که یک قطعه چمن مصنوعی نیز از اجزای متفاوتی تشکیل شده و بهم پیوستن این اجزاست که در نهایت چمن مصنوعی را به وجود می­آورد. مراحل ساخت یک چمن مصنوعی از سه مرحله گره زنی ، زیرسازی و کنترل کیفی در کارخانه تشکیل می شود.

گره زنی

در مرحله گره زنی نخ هایی که از پیش آماده شده در خط تولیدی قرار می­گیرد که منجر به وارد شدن به سوزن های بافت می­شوند. وظیفه این سوزن­ها این است که نخ­های چمن را با فاصله مشخص شده بر روی لایه زیرین چمن مصنوعی دوخته و با تناوب این حرکت، لایه زیرین را از نخ­های مخصوص متراکم کند.

تولید کننده چمن مصنوعی تهران

زیرسازی

لایه زیرین چمن مصنوعی لایه ای است که به آن استقامت می بخشد و آن را آماده برپایی در هر سطحی می کند. زمانی که نخ ها بر یک لایه زیرین دوخته شده، حالا نوبت آن است که این لایه زیرین به لایه های بکینگ چسبیده و آماده بهره برداری شوند. لایه بکینگ درواقع همان لایه تیره رنگ پشت چمن مصنوعی است که با تکنولوژی­های روز آماده می شود  و ویژگی های متفاوتی دارد که بر نوع و جنس و کاربرد چمن مصنوعی تاثیر می­­گذرد.

کنترل کیفی

پس از آنکه نخ­ها بر چمن مصنوعی دوخته شده و لایه های زیرین هم به این مجموعه اضافه شدند حالا نوبت کنترل کیفی و خروج با اطمینان از کارخانه است. خروجی که منجر می شود یک چمن مصنوعی بین ۱۰ تا ۱۵ سال تضمین گارانتی شود و بدون پاره شدگی، رنگ پریدگی و گره خوردگی به عمر مفید خود ادامه دهد.

تماس پیامک Whatsapp