چمن مصنوعی باشگاه مناسب ترین انتخاب کاربردی

چمن مصنوعی باشگاه مناسب ترین انتخاب کاربردی

چمن مصنوعی باشگاه مناسب ترین انتخاب کاربردی 640 427 سوناراستار
اگر قصد طراحی و ساخت دکوراسیون جدید با استفاده از چمن مصنوعی باشگاه برای محل ورزش تان را دارید، حتما از غرفه شرکت ایرانیان سونار در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بازدید کنید.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی موسوم به Sportex ۲۰۱۸ با حضور شرکت ایرانیان سونار (بزرگ‌ترین مرکز فروش چمن مصنوعی تزئینی در ایران) از روز ۲۱ تا ۲۴ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره شرکت ایرانیان سونار انواع مدل‌ها و روش‌های استفاده از چمن مصنوعی باشگاه در کف سازی باشگاه‌های بدنسازی و کراس فیت را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان نشان خواهد داد.

فواید استفاده از چمن مصنوعی باشگاه در باشگاه‌های ورزشی چیست؟

چمن مصنوعی یک محصول مناسب و جالب برای کف سازی باشگاه‌های بدنسازی و کراس فیت است. رنگ سبز چمن مصنوعی، بافت‌های زیبا و طبیعی آن و نخ‌های مقاوم و ضدسایش در مجموع محصولی را تولید کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان هم محیطی زیبا ایجاد کرد و هم برای ورزشکاران مفید باشد.

چمن مصنوعی ورزشی رنگ و طرح جدیدی به باشگاه بدنسازی و کراس فیت می‌دهد. یک محیط نرم و مناسب برای حرکات ورزشی ایجاد می‌کند و در محوطه‌هایی همچون کشش سورتمه، هیچ کفپوش جایگزینی نیست تا بتواند جای چمن مصنوعی را بگیرد.

بنابراین با استفاده از این محصول می‌توان محیط جذاب‌تری در باشگاه ورزشی ایجاد کرد.

چه نوع چمن مصنوعی برای باشگاه های ورزشی مناسب است؟

در انتخاب چمن مصنوعی برای باشگاه های ورزشی باید چند نکته را مد نظر قرار داد که در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد.

  • ارتفاع نخ چمن نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد. به عنوان مثال چمن مصنوعی مدل بریز، مدل گرین و مدل کانیه بهترین مدل‌های چمن مصنوعی برای استفاده در باشگاه های ورزشی هستند. این مدلها بین ۱۵ تا ۲۵ میلی متر ارتفاع نخ دارند و محصول مناسبی برای این مکان‌ها محسوب می‌شوند.
  • تراکم چمن مصنوعی نباید کم باشد. تراکم کم باعث می‌شود محصول در برابر اصطکاک خیلی زود از بین برود.
  • میزان پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده شده در تولید نخ چمن کم نباشد، چرا که در غیراین صورت نخ‌های چمن در برابر اصطحکاک بزودی خورده شده و از بین می روند.
  • چمن مصنوعی باشگاه از گارانتی لازم و مطمئن برخوردار باشد. محصولات شرکت ایرانیان سونار در رقابت‌های کراس فیت قهرمانی کشور و در باشگاه‌های معتبر بکار رفته و نمره قبولی دریافت کرده است.

شرکت ایرانیان سونار، بزرگ‌ترین مجموعه فروش چمن مصنوعی غیرفوتبالی در ایران است. در این مجموعه انواع مدل‌های چمن مصنوعی با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد. همچنین تیم اجرایی شرکت به شما در طراحی و اجرای حرفه‌ای کار کمک می‌کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از محصولات این شرکت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۴۲۷۲۳۲ و ۰۲۱۸۸۳۹۷۶۴۲ تماس بگیرید و یا به وب‌سایت‌های سی سی گراس و یاwww.sonarstar.com  مراجعه کنید.

تماس پیامک Whatsapp