چمن مصنوعی استخر

چمن مصنوعی استخر

چمن مصنوعی استخر 700 462 سوناراستار

چمن مصنوعی استخر از جدیدترین محصولاتی است که در خرید چمن مصنوعی تزئینی با آن رو به رو خواهید شد. این چمن ها توسط شرکت سونار استار تنها نماینده رسمی چمن مصنوعی سی سی گراس وارد ایران شده است. تا به حال به سبز کردن محیط اطراف استخر و خرید چمن مصنوعی برای زیباسازی فضای استخر خود فکر کرده‌اید؟ به ترکیب رنگ جذاب سبز و آبی در کنار هم و به زیبایی که این ترکیب در محیط شما به وجود می‌آورد فکر کرده‌اید؟ در این مطلب قصد داریم با یک گزارش تصویری از پروژه‌های ایرانیان سونار درباره مزیت‌های به‌کارگیری چمن مصنوعی کنار استخر صحبت کنیم.

مزایای خرید چمن مصنوعی استخر

برای استخرهای روباز یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن شعاع اطراف استخر است. چه نوع کف‌پوش یا سازه‌ای را برای فاصله چسبیده به موزاییک‌های استخر به کار بگیریم تا علاوه بر زیبایی، شعاع اطراف استخر را هم قابل استفاده کند؟ همچنین برای استفاده از ملزومات کنار استخر، کدام کف‌پوش مناسب‌تر است؟ چمن مصنوعی استخر پاسخ مناسبی به تمام سؤالاتی از این دست است به چند دلیل:

  • چمن مصنوعی استخر روباز نسبت به چمن طبیعی کمتر داغ می‌شود و قابلیت استفاده از محیط اطراف را هنگام بیرون آمدن از آب فراهم می‌کند.
  • چمن مصنوعی کنار استخر آب را از خود عبور می‌دهد، در صورتی که چمن طبیعی در اثر برخورد با آب ایجاد گِل می‌کند.
  • روی چمن مصنوعی با لباس و بدن خیس می‌توان دراز کشید و آفتاب گرفت، روی چمن طبیعی نه!
  • چمن مصنوعی به دلیل ماندگاری و دوامی که دارد تا سال‌ها قابل استفاده است.
  • چمن مصنوعی کنار استخر به دلیل رنگ سبز دائمی‌ای که دارد نیاز به نگهداری ندارد و همیشه می‌توان از آن در کنار رنگ جذاب آبی استفاده کرد.

کاربرد چمن مصنوعی استخر

اگر می‌خواهید در کنار استخر یک فضای دنج، زیبا و لاکچری‌ ایجاد کنید، می‌توانید دورتادور آن را با چمن مصنوعی تزئین کنید. معمولا برای این کار از چمن مصنوعی بین سنگ استفاده میکنند. به این ترتیب علاوه بر زیبایی که به محوطه می‌بخشد، آن را ایمن نیز می‌کند تا از خطر لیز خوردنتان جلوگیری کند. به خصوص در فضای آزاد استخرهای سر باز، چمن مصنوعی مثل شن سنگ زیر آفتاب داغ نمی‌شود و راه رفتن روی آن بسیار لذت‌بخش است. در نتیجه می‌توانید در موقعیت زیبا و سرسبزتری آفتاب بگیرید. طراحی چمن مصنوعی استخر به دو صورت انجام می‌شود:

  1. چمن مصنوعی محوطه استخر: اطراف استخر به صورت چشم انداز سرسبزی قرار می‌گیرد که می‌تواند یک فضای استراحت برای آفتاب گرفتن بعد از یک شنای لذت‌بخش باشد.
  2. چمن مصنوعی دور استخر: وقتی چمن دور تا دور استخر یا آبگیر قرار می‌گیرد، علاوه بر امنیتی که برای رفتن به داخل استخر یا راه رفتن دور آن ایجاد می‌کند، ترکیب چشم‌نوازتری از استخر و چمن در مقابلتان قرار می‌دهد که استخر در آن برجسته‌تر است.

ویژگی های چمن مصنوعی استخر

چمن مصنوعی استخر نیازی به رسیدگی یا مراقبت خاص ندارد و انعطاف‌پذیری آن به شما اجازه می‌دهد آن را روی هر سطحی قرار دهید. چمن مصنوعی استخر از الیاف نرم با ارتفاع ۲۵ میلی‌متری و یا بیشتر است که راه رفتن روی آن لذت‌بخش و نرم باشد و الیاف هنگام راه رفتن زیر پا قرار بگیرد. از طرفی از آنجایی که چمن مصنوعی دور استخر اغلب خیس است، بایستی تراکم الیاف در آن کم باشد تا آب بین الیاف حبس نشده و کپک نزند. به طور کلی چمن مصنوعی استخر بایستی دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • دارای الیاف نرم و کمتر (چمن‌های تک بافت گزینه مناسبی است)
  • استفاده از سطح مقطع لوزی شکل یا تخت
  • قابلیت شستشوی راحت‌تر
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ
  • ارتفاع الیاف بین ۲۵ تا ۴۰ میلی متر
  • مرکز فروش چمن مصنوعی استخر

اگر می‌خواهید فضای دور استخر را دیدنی‌تر و لاکچری کنید، چمن مصنوعی‌ها این کار را برایتان انجام می‌دهند. برای انتخاب یک چمن مصنوعی برای حیاط خانه با ویژگی قابل استفاده در اطراف استخر، می‌توانید از مشاوره متخصصان سونار استار استفاده کنید. سونار استار با چندین دهه سابقه، به عنوان ارائه دهنده دسته اول در این زمینه، چمن مصنوعی استخر را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد.

شستشوی چمن مصنوعی کنار استخر

نحوه شستشو چمن یکی از مهم‌ترین مسائلی است که نیاز به آگاهی دارد. البته شستشوی آن بسیار ساده است. برای شستشوی چمن مصنوعی استخر می‌توانید تنها به آب اکتفا کنید. در صورتی که قصد دارید آن را با مواد شوینده بشورید، بهتر است زمانی که قصد تعویض آب استخر دارید، این کار را انجام دهید تا با خیال راحت و با شامپوی فرش آن را به خوبی شستشو دهید.

تماس پیامک Whatsapp