چمن مصنوعی مهد کودک

بهترین چمن مصنوعی مهد کودک

اخیرا تزئین مهد ها با چمن مصنوعی مهد کودک بسیار رایج شده است. هنگام ثبت نام فرزندتان در مهد، حتما به این نکته مهم دقت کنید که تمامی اوصل بهداشتی و ایمنی در محیط مهد رعایت شده باشد؛ برای مثال استفاده از وسایل بازی ایمن، استفاده از چمن مصنوعی مناسب مهد کودک برای جلوگیری از ضربه خوردن کودکان هنگامی بازی و … . زیرا اولین اجتماعی که کودکان بعد از خانواده به آن قدم می‌گذارند، مهد کودک است. جایی که بستر رشد کودک را آماده کرده و او را برای ورود به دنیای بزرگ‌تر آماده می‌کند. آیا شما هم دوران مهد کودک‌تان را به خاطر دارید؟ اولین دیدار کودکان با دنیایی که آن‌ها را از بستر امن خانواده جدا می‌کند، اهمیت زیادی در علاقه و اشتیاق و یا تنفرشان از مهد کودک دارد. ایمن سازی و طراحی زیبای حیاط مهد، با چمن می‌تواند کودکان شیرینمان را نسبت به جامعه جدیدشان علاقه مند کند. یکی از دلایلی که از چمن مصنوعی به عنوان کف‌پوش استفاده می‌شود، این است که کودکان در حین بازی، دویدن و بالا و پایین پریدن ممکن است، زمین خورده، لباس‌شان کثیف شود یا آسیب ببینند. اما روی چمن مصنوعی ارزان این اتفاق برایشان نمی‌افتد. به نظر شما چرا باید از چمن مصنوعی مهد کودک استفاده کرد؟

خرید چمن مصنوعی مهد کودک

با استفاده از چمن مصنوعی مهد کودک می‌توانید کف‌پوش ایمنی برای بازی کودکان فراهم کنید. کودکان زیر هفت سال، از طریق بازی‌ کردن می‌توانند دنیای اطراف‌شان را بهتر بشناسند. یکی از نیازهای هر کودکی، بازی است. آن‌ها با بازی کردن تجربه‌های جالبی به دست می‌آورند که برایشان شور و هیجان دارد. بازی در محیط آزاد می‌تواند این تجربه و ارتباط با دنیای اطراف را لذت‌بخش‌تر کند و فعالیت‌شان را بیشتر کند. از آنجایی که همیشه امکان رفتن به پارک و فضای سبز نیست، می‌توان فضای سبز را به داخل مهد کودک آورد. از جمله مزایای دیگر خرید چمن مصنوعی در مهد کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیباسازی محیط با چمن مصنوعی مناسب مهد کودک
  • حفظ ایمنی و امنیت کودکان حین بازی و دویدن
  • بهداشت محیط و جلوگیری از ایجاد پرز یا گرد و غبار اضافه
  • ماندگاری بالا و نصب راحت

قیمت چمن مصنوعی مهدکودک

یکی از مواردی که روی قیمت چمن مصنوعی مهدکودک تأثیر می‌گذارد، جنس چمن است. در نهایت هزینه خرید، نصب و نگهداری چمن مصنوعی از چمن طبیعی برایتان به صرفه‌تر است. در سونار استار پس از انتخاب نوع چمن، می‌توانید آن را بدون هزینه حمل در محل تحویل گرفته و کار نصب را نیز به عهده متخصصان سونار استار بگذارید تا به طور رایگان، نصب حرفه‌ای چمن را انجام دهند.

چمن مصنوعی مهدکودک

ویژگی‌های چمن مصنوعی مناسب مهد کودک

بهترین چمن مصنوعی مهد کودک از جنس پلی پروپیلن و پلی اتیلن است که میکروب و آلودگی و عوامل بیماری‌زا نمی‌توانند در آن رشد کنند. یک چمن مصنوعی برای مهد کودک بایستی دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  1. بدون هرگونه مواد سمی و خطرناکی مثل سرب: از جمله فلزات سنگینی که می‌تواند باعث مسمومیت و آسیب می‌شود، سرب است. نداشتن سرب یکی از ویژگی‌های مهمی است که در مورد چمن‌های مصنوعی باید به آن توجه کنید. چون در صورت افتادن کودک روی زمین، ممکن است تکه‌ای از چمن به دهان کودک ورود کند.
  2. الیاف تک رشته‌ای و تک بافت: چمن‌های مصنوعی در دو نوع تک رشته‌ای و دو رشته‌ای هستند. الیاف تک رشته‌ای از جنس مونوفیلامنت و الیاف دو رشته‌ای از جنس فیبریلیت است. اگر چه چمن‌های چند رشته‌ای ضربه گیری بیشتری دارند و برای مکان‌های پرتردد مناسب است، اما تمیز کردن چمن‌های تک رشته‌ای که در محیطی مثل مهد کودک اهمیت زیادی دارد، راحت‌تر است. این مورد در مورد چمن‌های دوبافت هم صدق می‌کند. با وجودی که چمن‌های دو بافت سطح نرم‌تری دارند اما پاک کردن آلودگی روی چمن‌های تک بافت دقیق‌تر انجام می‌شود. برای ضربه گیری چمن مصنوعی مناسب مهد کودک می‌توانید از لایه ژئوتکستایل استفاده کنید.
  3. تراکم چمن مصنوعی مهد کودک: در خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک دقت داشته باشید، که تراکم الیاف آن زیاد باشد. البته این ویژگی در قیمت چمن مصنوعی مهدکودک تاثیر خواهد داشت و ممکن است قیمت کمی بالاتر برود. در این صوت چمن، ضربه گیری بیشتری دارد و در صورت برخورد با آن‌ها یا افتادن بچه‌ها روی سطح چمن آسیب کمتری می‌بینند. هرچه تراکم بیشتری داشته باشد، حالت ایستایی آن نیز بهتر است. در چمن‌های مصنوعی معمولاً برای پر کردن بین الیاف از سیلیس و گرانول استفاده می‌کند. این دو ماده، در چمن مصنوعی فوتبال نیز به کار می‌رود. اما در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان این دو ماده برای زمین چمن مهد کودک استفاده نشود چون برای سلامت کودک خطرناک است. به همین دلیل اغلب در چمن مصنوعی مهد کودک‌ها از چمن‌ مصنوعی تزئینی استفاده می‌شود که هیچ ماده پرکننده‌ای در داخل آن به کار نرفته است.
  4. ارتفاع چمن مصنوعی: ارتفاع الیاف مناسب برای چمن‌های مهد کودک بین ۲۵ تا ۴۰ میلی متر است که هم ضربه گیر مناسبی باشد و هم تمیز کردن و شستشوی آن به راحتی انجام شود.
  5. رنگ و لطافت چمن :استفاده از رنگ سبز، رنگ زندگی، یادآور شادی و نشاط برای کودکان و حتی پرسنل مهد کودک باعث تغییر روحیه‌شان می‌شود. همچنین نرمی و لطافت چمن مهد کودک باید به حدی باشد که از آسیب فیزیکی به کودک جلوگیری کند.

انواع چمن مصنوعی مهد کودک

چمن مصنوعی مهد کودک، چمن‌های اختصاصی با ویژگی خاصی هستند که می‌توانید آن را با طراحی نقش و نگارهای روی دیوار مهد ست کنید و طراحی زیبایی به مهدکودک ببخشید. بهترین چمن مصنوعی برای مهد، از جنس پلی اتیلن با لایه زیرین از جنس فوم است که باید در محلی با شیب مناسب نصب و اجرا شود. برای مشاهده انواع چمن مصنوعی مناسب مهد، می‌توانید از طریق سایت سونار استار اقدام کنید.

مرکز فروش چمن مصنوعی برای مهد کودک

تنوعی که در تولید و ارائه چمن‌های مصنوعی در بازار وجود دارد، ممکن است انتخاب را برایتان سخت‌تر کند. با این وجود، سونار استار به عنوان وارد کننده اصلی و دست اول چمن مصنوعی، با قیمت مناسب و کاملاً رقابتی چمن مصنوعی مورد نیازتان را با توجه به فضایی که قصد استفاده از آن را دارید، به شما معرفی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی و خرید چمن، کارشناسان و متخصصان سونار استار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

تمیز کردن چمن مصنوعی مهد کودک

تمیز کردن کف پوشی که از جنس چمن مصنوعی است، بر خلاف کف پوش‌های دیگر اصلاً کار سختی نیست و مدت طولانی‌تری تمیز می‌ماند. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه و مهد کودک بسیار کاربردی است. در صورت کثیف شدن به راحتی می‌توانید به روش‌های زیر آن را تمیز کنید:

  • برای پاک کردن ذرات بزرگ مثل برگ یا زباله‌های دیگر، از یک دمنده استفاده کنید.
  • گرد و غبار فرو رفته در بافت و الیاف چمن را می‌توانید با استفاده از جاروبرقی بیرون بکشید.
  • به صورت حرکات دایره وار، با شلنگ آب سطح چمن را شستشو دهید. البته فشار آب کم باشد.
  • برای مرتب کردن الیاف و بافت چمن مصنوعی مهد کودک، از یک فرچه پلاستیکی استفاده کنید.
  • به راحتی می‌توانید برای ضدعفونی کردن سطح چمن مصنوعی مناسب مهد کودک، محلول آب و سرکه روی آن اسپری کنید. مواد اسیدی قوی و سفیدکننده را برای شستشو و ضدعفونی چمن مصنوعی استفاده نکنید.
  • اگر لکه خاصی روی چمن نشسته، می‌توانید با استفاده از دستمالی که آغشته به پودر ماشین لباسشویی و آب است، لکه مورد نظر را ماساژ دهید تا پاک شود و در نهایت آن ناحیه را با آب بشویید.
تماس پیامک Whatsapp