باشگاه کراس فیت

نمونه پروژه چمن مصنوعی ورزشی

استفاده از چمن مصنوعی در سالن های ورزشی و باشگاه ها علاوه بر ایجاد یک فضای دلنشین تفریحی، میتوان یک محیط پر انرژی و سرسبز را برای ورزش کردن افراد فراهم کرد. ضمن اینکه ایمن چمن شرایط مناسب را برای تمرین و انجام حرکات ورزشی برای ورزشکاران فراهم می ‌کند.
باشگاه کراس فیت تهران یکی از پروژه های اجرا شده در سال ۱۳۹۶ است که با استفاده از چمن مصنوعی مدل گرین متراژ ۶۰ متر مربعی این زمین ورزشی پوشانده شده است. چمن مصنوعی ارزان گرین دارای نخ هایی از جنس مونوفلامنت دو بافت (پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی) و ارتفاع ۲۵ میلی متری است و ترکیب رنگ جذاب سبز و لیمویی آن با بافتهای داخلی سبز رنگ نمای بسیار خاص و جذابی را به محیط بخشیده است. شکل ویژه نخها شبیه به حروف C هستند که به ایستادگی و مقاومت آن ها در برابر فشار بسیار کمک میکند همچنین مقاومت این چمن بسیار در برابر رنگ پریدگی و پوسیدگی بالا بوده و بین ۷ الی ۸ سال در برابر تابش نور خورشید عمر میکند، لذا استفاده از آن برای مکان هایی با آفتاب شدید بسیار پیشنهاد میشود. به دلیل عدم استفاده از مواد زیان آور و سمی در این محصول ، میتوان با اطمینان سلامت ورزشکاران را تضمین کرد.

نکته: برای علاقه مندانی که می خواهند با حداقل هزینه در این نوع محیط ها از چمن مصنوعی استفاده کنند مدل گرین بهترین گزینه خواهد بود.

مشخصات فنی پروژه
  • نام پروژه: باشگاه کراس فیت
  • مکان پروژه: تهران
  • متراژ پروژه: ۶۰ متر مربع
  • نوع چمن: مدل گرین
  • زمان اجرا: ۱۳۹۶
تماس پیامک Whatsapp