باغچه مصنوعی در پذیرایی

باغچه مصنوعی در پذیرایی

باغچه مصنوعی در پذیرایی 700 400 سوناراستار

امروزه آپارتمان نشینی نسبت به سال‌ های گذشته افزایش چشمگیری داشته است و به همین دلیل نیاز به یک باغچه مصنوعی در پذیرایی خانه به شدت احساس می شود. وجود یک فضای سرسبز و دلنشین در محیط داخلی و یا بیرونی منزل به شما حس سرزندگی و نشاط را منتقل می‌ کند. ایده های بسیار زیادی برای تهیه باغچه مصنوعی در منزل وجود دارد. تقریباً در هر کجای منزل می توانید یک باغچه مصنوعی داشته باشید. خیلی افراد بالکن ها را به این کار اختصاص می دهند و برخی دیگر ترجیح می‌ دهند در گوشه‌ ای از پذیرایی خود؛ یک فضای سبز دلنشین، داشته باشند.

ایده های باغچه مصنوعی در پذیرایی

شاید با شنیدن کلمه باغچه تصور کنید برای این کار به یک خانه ویلایی بزرگ نیاز دارید اما این گونه نیست و شما حتی در پذیرایی منزل خود در یک آپارتمان کوچک هم می توانید یک باغچه مصنوعی سبز و بسیار زیبا، داشته باشید. باغچه مصنوعی در پذیرایی این روزها به یکی از ایده های جذاب دکوراسیون داخلی منازل، تبدیل شده است.

 تنها چیزی که برای زیباسازی فضای منزل خود با استفاده از گیاهان آپارتمانی نیاز دارید، خلاقیت است. برای این کار می ‌توانید بخشی از فضای پذیرایی را به باغچه مصنوعی، اختصاص دهید. می توانید یک فضای کوچک در نظر بگیرید و کف آن را با چمن مصنوعی، بپوشانید. حتی می توانید از سنگریزه های ریز یا درشت که در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند، استفاده کنید. روی سنگ ریزه ها را هم می توانید گلدان های کوچک و بزرگ، قرار دهید. وجود یک برکه مصنوعی کوچک هم در کنار گل ها می تواند ایده خلاقانه ای باشد. اگر امکان ایجاد برکه مصنوعی برای باغچه شما وجود ندارد؛ می توانید از یک حوضچه بسیار کوچک، استفاده کنید. ظروف سفالی برای این کار گزینه مناسبی هستند. تزیین باغچه مصنوعی باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر آن می‌ شود.

مزایای باغچه مصنوعی در پذیرایی چیست؟

مهمترین مزیتی که باغچه های مصنوعی دارند؛ نگهداری آسان آن هاست. همانطور که می دانید گل ها و گیاهان طبیعی نیاز به نور کافی دارند و علاوه بر این باید به طور مداوم به آن‌ها توجه و رسیدگی شود. همانطور که می دانید گل های موجود در باغچه های طبیعی برای رشد و نمو نیاز به نور کافی، آبیاری منظم، خاک مناسب و… دارند در صورتی که اگر یک باغچه مصنوعی داشته باشید؛ نیازی به هیچ یک از موارد ذکر شده نخواهید داشت. باغچه های مصنوعی تنها با صرف یک هزینه اولیه تهیه می ‌شوند و در عین حال که همواره سبز هستند؛ احتیاجی به رسیدگی ندارند. پس اگر فرصت کافی برای نگهداری از گل ها و گیاهان طبیعی را ندارید؛ استفاده از باغچه مصنوعی گزینه مناسبی برای شما محسوب می ‌شود. اگر به گل های طبیعی علاقه مند هستید؛ می توانید به صورت ترکیبی در کنار گیاهان مصنوعی از آن ها، استفاده کنید.

  • گل های مصنوعی امروزه از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند به گونه ‌ای که تا آن ها را لمس نکنید متوجه مصنوعی بودنشان نمی شوید.
  • یکی دیگر از مزیت هایی که باغچه های مصنوعی دارند این است که مختص زمان خاصی از سال نیستند. به عبارتی همیشه و در همه حال می ‌توان از دیدن آن ها، لذت برد.
  • امتیاز مثبت دیگری که باغچه ‌های مصنوعی دارند این است که برای ایجاد آن ها هیچ محدودیتی از نظر انتخاب مکان، نخواهید داشت. شما می توانید این باغچه های سبز و زیبا را در هر قسمت از خانه مثل زیر راه پله، بالکن، کنار تلویزیون، کنار آشپزخانه، روبروی درب ورودی منزل و… داشته باشید.

باغچه مصنوعی در خانه

بهترین چمن برای باغچه مصنوعی در پذیرایی

همانطور که گفتیم برای تهیه باغچه مصنوعی می توانید از چمن مصنوعی برای پوشش کف آن، استفاده کنید. چمن های مصنوعی بسیار شبیه به چمن های طبیعی بوده و از دوام و کیفیت بالایی، برخوردار هستند. چمن مصنوعی انواع مختلف دارد که برای مکان های متفاوت استفاده می شود. برای کفپوش باغچه مصنوعی در پذیرایی می توانید از چمن مصنوعی با الیاف کوتاه یا بلند استفاده کنید. چمن های مصنوعی که الیاف کوتاهی دارند بیشتر شبیه موکت بوده و کمی زبر به نظر می ‌رسند. البته مزیتی که دارند این است که رفت و آمد و تمیز کردن آن ها، راحت تر می باشد. در مقابل چمن هایی با الیاف بلند بیشترین شباهت را از لحاظ ظاهری به چه چمن های واقعی و طبیعی دارند و راه رفتن روی آن ها می تواند لذت بخش باشد. مسلما نظافت و تمیز کردن آن ها به نسبت چمن های مصنوعی و کوتاه، سخت ‌تر است. با این وجود چمن های مصنوعی بلند به دلیل زیبای خاصی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند.

تا اینجا متوجه شدید که برای کفپوش بالکن و باغچه های مصنوعی بهتر است از چمن های بلند استفاده ‌شود. الیاف این نمونه از چمن‌ های مصنوعی بین ۲۵ تا ۴۰ میلی متر می باشد. با این وجود اگر هنوز هم برای تهیه چمن مصنوعی به عنوان کفپوش بالکن یا باغچه مصنوعی در پذیرایی دچار تردید هستید؛ می توانید برای خرید چمن مصنوعی برای بالکن با متخصصان سوناراستار در این زمینه، مشورت کنید. آن ها بر اساس نیاز شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید؛ بهترین نوع چمن مصنوعی را به شما، پیشنهاد می کنند.

به طور مثال چمن مصنوعی که برای بالکن و یا حیاط استفاده می شود باید در تمام طول سال در برابر نور خورشید، باد و باران و برف مقاومت لازم را داشته باشد و از این نظر با چمن مصنوعی مورد استفاده برای یک باغچه درون پذیرایی، متفاوت است. خوشبختانه محصولات سونار استار دارای گارانتی ۴۸ ماهه ایران سونار هستند و بنابراین هیچ نگرانی از بابت کیفیت محصول خریداری شده، نخواهید داشت. از بین محصولات سونار استار می توان از چمن مصنوعی مدل سافت، گرین و ویکتوریا برای کفپوش باغچه های مصنوعی در پذیرایی، استفاده کرد.

باغچه های مصنوعی می توانند بیشتر از آن چیزی که شما تصور می‌ کنید بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل مؤثر باشند. هر چقدر بتوانید از رنگ سبز در طراحی این باغچه ها کمک بگیرید؛ نتیجه نهایی کار جذاب تر خواهد شد. به این منظور پیشنهاد می ‌شود از چمن مصنوعی برای طراحی این باغچه ها، استفاده کنید. توصیه می شود برای طراحی هر چه زیباتر باغچه های مصنوعی در پذیرایی از محصولات سونار استار که از دوام و کیفیت خوبی برخوردار هستند، دیدن فرمایید.

تماس پیامک Whatsapp