خط کشی چمن مصنوعی

خط کشی چمن مصنوعی

خط کشی چمن مصنوعی 650 433 سوناراستار

یکی از مهمترین موارد استفاده از چمن مصنوعی، بکارگیری آن در زمین های ورزشی است. خط کشی چمن مصنوعی در این موارد به شدت حائز اهمیت می باشد به نحوی که تعیین کننده استفاده اصولی از یک چمن مصنوعی ورزشی است؛ بنابراین همانطور که مشاهده می کنید تمام دقت شما نباید صرف خرید چمن در ابعاد مشخصی باشد بلکه خط کشی این چمن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و عدم توجه به این نکته می تواند دیر یا زود شما را پشیمان کند چرا که بسیاری از چمن های مصنوعی به علت خط کشی نامناسب از قسمت خط کشی ها دچار درز شده و کارایی خود را از دست می دهند. ما در این مقاله انواع خط کشی چمن مصنوعی را شرح داده و بهترین نوع خط کشی که توسط شرکت سونار استار نیز برگزیده شده است را معرفی خواهیم کرد.

روش های خط کشی چمن مصنوعی

یک روش ساده، یک روش کاملا پیچیده و یک روش ترکیبی برای خط کشی چمن مصنوعی وجود دارد که توسط شرکت های تولید کننده به کار می روند. اصولاً کسانی که می خواهند هزینه اندکی را پرداخت کنند از روش ساده تر و ابتدایی استقبال می کنند؛ افرادی که به دنبال بهترین نتیجه ممکن هستند و از پرداخت هزینه های بالا نیز هراسی ندارند با روش دوم موافق بوده و افرادی که به دنبال یک روش هوشمندانه برای خط کشی چمن مصنوعی هستند روش سوم را انتخاب خواهند کرد. سونار استار به عنوان یکی از برترین شرکت های داخلی در زمینه طراحی، تولید و فروش چمن مصنوعی، روش سوم یا همان روش ترکیبی را به عنوان روش برتر انتخاب نموده است. این روش ها را در ادامه تشریح می کنیم.

خط کشی چمن مصنوعی با استفاده از رنگ

در این روش که سرعت کار بسیار بالاست ابتدا چمن را در محل مورد نظر نصب کرده و سپس برای کشیدن خط ها روی چمن با استفاده از رنگ سفید اقدام می کنند. در این روش که هزینه چندانی هم ندارد می توان در عرض چند ساعت شاهد خط کشی کامل چمن ها بود و حتی دیگر نیازی به برش چمن نیست اما در کنار این مزایا باید به معایب آن هم اشاره کرد به عنوان مثال این خط کشی ها بعد از مدتی پاک شده و یا حداقل به شدت کم رنگ می شوند. از طرف دیگر باید به تاثیرات نامطلوب رنگ ها بر روی چمن مصنوعی اشاره کرد که به سطح چمن آسیب وارد می کنند.

باتوجه به اینکه در برخی از شرایط باید سریعا اقدام به خط کشی چمن مصنوعی کرد بنابراین نمی توان این روش را سریعا رد نمود. همچنان بسیاری از باشگاه ها در برخی از ایام سال نیاز فوری به خط کشی چمن پیدا می کنند و می توانند از این روش بهره گیرند. شرکت سونار استار نیز علاوه بر فروش چمن مصنوعی، خدمات ویژه ای را به خریداران ارائه می کند که یکی از آن ها خط کشی چمن مصنوعی است. شما می توانید برای خط کشی سریع و فوری چمن ها با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

خط کشی با استفاده از چمن مصنوعی سفید

خط کشی با چمن سفیدنوع دیگری از خط کشی چمن ها به صورت مهندسی شده و کاملا دقیق است که باعث می شود شما در زمان خرید چمن مصنوعی، چمن مورد نظر را با خط کشی های موجود تحویل بگیرید. بدین صورت که این خط کشی ها در کارخانه و به رنگ سفید بافته شده و با تمایز آن ها از رنگ سبز چمن، نوعی الگوی خاص طبق ورزش مورد نظر ایجاد می گردد. این کار به مهارت بالایی نیاز دارد و به همین علت هزینه خرید رول هایی که دارای خط کشی آماده هستند را به شدت افزایش می دهد.

از جمله نقاط قوت این روش، خط کشی های دقیق و حساب شده ایست که زیبایی بسیار زیادی داشته و در عین حال به مرور زمان و به علت تابش نورآفتاب رنگ خود را از دست نمی دهند؛ اما در کنار این موارد می توان به جدا شدن آن ها در محل اتصال اشاره کرد که باعث می شود تا درزهای متعددی به مرور زمان در میان چمن مصنوعی مشاهده شود چرا که این چمن ها در کارخانه و از قسمت های رنگ شده به یک دیگر الصاق شده و به شکل یک رول کامل در می آیند.

خط کشی چمن مصنوعی با استفاده از روش ترکیبی

همانطور که مشاهده کردید روش های فوق دارای مزایا و معایب متعددی هستند به گونه ای که نمی توان یک روش را به عنوان روش بهتر و مداوم تر استفاده کرد با این حال می توان با استفاده از مزایای هر کدام از روش های فوق به یک روش ترکیبی دست یافت و خط کشی چمن ها را به گونه ای انجام داد که نتایج مناسبی به دنبال داشته باشد.

در این روش برخی از خطوط همانند خطوط مستقیم و تفکیک کننده زمین های ورزشی برای تیم ها به صورت نقشه اولیه در طراحی چمن مصنوعی بکار می روند اما خطوط جزیی تر بعد از نصب چمن مصنوعی و با استفاده از رنگ سفید بر روی چمن اجرا می شوند. از مهمترین مزایای خط کشی ترکیبی، افزایش طول عمر چمن مصنوعی و سهولت خط کشی های مجدد در نقاط پراکنده زمین است. شرکت سونار استار علاوه بر نصب چمن مصنوعی ارائه کننده خدمات لازم برای خط کشی چمن مصنوعی نیز می باشد.

جمع بندی

با این اوصاف بهتر است یک روش هدفمند و هوشمندانه را انتخاب کنیم که علاوه بر ماندگاری بالا از تخریب بافت های مختلف چمن مصنوعی نیز جلوگیری کند. قطعاً شما نیز متوجه شده اید که استفاده از روش ترکیبی به عنوان یک شیوه برتر انتخاب می شود. شرکت سونار استار که انواع مختلفی از چمن های مصنوعی همانند چمن مصنوعی روف گاردن، چمن مصنوعی فوتبال، چمن مصنوعی تراس و بالکن، چمن مصنوعی بین سنگ، چمن مصنوعی مدارس و چمن مصنوعی مهدکودک را طراحی، تولید و عرضه می کند می تواند خط کشی های مورد نظر شما را با هر کدام از روش های فوق بر روی رول های مورد نظر اجرا نماید.

اگر می خواهید بهترین چمن مصنوعی را خریداری کنید و بعد از آن از خدمات نصب چمن مصنوعی و تمیز کردن چمن در محل با بهترین کیفیت و قیمت ممکن بهره مند شوید می توانید از طریق وب سایت سونار استار اقدام به خرید چمن مورد نظر خود نمایید. قطعاً خرید چمن مصنوعی از مجموعه سونار استار تجربه رضایت بخش یک خرید موفق در عرصه اینترنت و فضای مجازی را برای شما به دنبال خواهد داشت. جهت دریافت مشاوره پیش از خرید و یا دریافت مشاوره برای مراقبت از چمن مصنوعی و سؤالات مشابه آن با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه از وب سایت سونار استار تماس بگیرید.

تماس پیامک Whatsapp