چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری 625 458 سوناراستار

چه لذتی دارد زمانی که به نمای بیرونی خانه یا هر ساختمانی نگاه می‌کنید و به جای آجرهای سیمانی و بافت همیشگی یک ساختمان، فضای متفاوتی از دیوارهایی ببینید که با رنگ سبز چمن تزئین شدند. از همان نوع خانه‌های زیبایی که بیشتر از هر جا، در فیلم‌های خارجی و کارتن هری پاتر دیدیم. اگر شما هم می‌خواهید فضای خانه‌تان به گونه‌ای متفاوت با بقیه بچینید، و ساختمانی متفاوت و در عین حال زیبا داشته باشید، خیلی راحت، چمن مصنوعی دیواری این کار را برایتان انجام خواهد داد. شاید در ابتدا تصور می‌کنید که چمن مصنوعی تنها بر روی زمین قابل استفاده است، اما جالب است بدانید که با یک ابتکار جذاب و نو، می‌توانید آن را روی دیوار هم استفاده کنید. به این ترتیب فضای موردنظرتان با گیاهان سبز چمن تزئین شده و روحیه خودتان نیز با دیدن آن تازه می‌شود.

انواع چمن مصنوعی دیواری

در بین انواع چمن‌های مصنوعی که مناسب استفاده روی دیوار هستند، بایستی از الیاف با مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی استفاده کنید. انواع چمن مصنوعی دیواری می‌تواند دارای الیاف فیبریلیت یا مونوفیلامنت باشد و اندازه الیاف چمن نیز از ۱۱ میلی‌متر آغاز می‌شود. معمولا ارتفاع الیاف مناسب برای نصب روی دیوار ۲۵ میلی متر است که زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد. اگرچه چمن مصنوعی با تراکم بالا وزن بیشتری دارد، اما اتصال آن به دیوار راحت‌تر انجام می‌شود. نصب چمن مصنوعی بایستی توسط افراد متخصص انجام شود. می‌توانید این کار را به متخصصان چمن مصنوعی سونار استار بسپارید.

بهترین چمن مصنوعی دیواری

بهترین چمن مصنوعی دیواری، با توجه به دیوار شما متفاوت است. بهترین نصب روی دیوارهای آجری و سیمانی اتفاق می‌افتد. با این حال برای خرید بهترین چمن مصنوعی دیواری، بایستی به موارد زیر توجه کنید:

  • دارای الیاف یکدست
  • قابلیت چسبندگی مناسب روی دیوار
  • ظاهر جذاب
  • ارتفاع الیاف
  • بافت و تراکم آن
  • سبک باشد

خرید چمن مصنوعی دیواری

در خرید چمن مصنوعی نیز مانند هر کالای دیگری باید توجه داشته باشید که از مرکز معتبری خریداری کنید. سونار استار به عنوان معتبرترین مرکز فروش چمن مصنوعی، و اولین وارد کننده چمن مصنوعی باکیفیت خارجی، شما را در انتخاب‌تان راهنمایی می‌کند. برای خرید چمن مصنوعی دیواری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سونار استار وارد شده و خیلی راحت و با چند کلیک، به صورت آنلاین خرید‌تان را انجام دهید. نصب چمن به طور رایگان توسط تیم متخصص سونار استار برایتان انجام می‌شود. همچنین می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان، با خیال راحت، تلفنی سفارش دهید. سفارش‌تان طی چند روز کاری به دست‌تان می‌رسد. البته اگر قصد خرید چمن مصنوعی را دارید پیشنهاد میکنیم در مورد اجرای چمن مصنوعی تراس هم مطالعه کنید. این ایده بسیار عالی کمک بزرگی به خاص شدن دکوراسیون منزل شما خواهد کرد.

مزایای خرید دیوار چمن مصنوعی

خیلی راحت می‌توانید چمن مصنوعی را روی دیوار هر فضایی به کار ببرید و دسترسی به فضای سبز را بیشتر کنید. با تزئین خود چمن و طراحی شیک آن روی دیوار، یک رنگ دیگری به محیط می‌دهید. فرقی نمی‌کند صاحب یک کافه، رستوران، باشگاه و.. هستید یا قصد تزئین ویلا و باغ‌تان را دارید. از مزایای دیوار چمن مصنوعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیازی به رسیدگی و مراقبت ندارد: در مورد چمن‌های دیواری، حتی نیازی به مراقبت‌‌هایی که از چمن مصنوعی افقی و روی زمین داشتید، نیست. چون پا خوردگی ندارد و در معرض رفت و آمد نیست.
  • ماندگار است: از آن جایی که چمن طبیعی در فصل سرما یا زیر تابش گرم آفتاب می‌پوسد، و یا برای آبیاری هر گیاهی، باید سیستم آبیاری فعالی داشته باشید، خبر خوب این است که چمن مصنوعی نیازی به این کارها ندارد. نه با تابش شدید خورشید از بین می‌رود و نه در سوز و سرمای زمستان، خشک می‌شود. نیازی به آبیاری هم ندارد و در عین حال همچنان زیبایی و شادابی یک چمن طبیعی را برایتان تداعی می‌کد.
  • محیطی متفاوت و فضایی سرسبز ایجاد می‌کند: اگر به دنبال یک فضای متفاوتی هستید که از دیوارهای داخلی گرفته تا نمای بیرونی، رنگ و لعاب سبز طبیعت را به خودش بگیرید، فضاسازی با چمن مصنوعی دیواری، بهترین گزینه است. به این ترتیب، یک دکوراسیون ویژه و خاص و البته جذاب می‌سازید که حتی در روزهای قرنطینه هم روحیه‌تان حفظ می‌شود. شاید زمان آن رسیده که دیگر دور خودتان و بقیه یک دیوار سبز بکشید.
  • کنترل روی صدا و اکو محیط: اگر از شنیدن صدای صحبت کردن همسایه‌تان خسته شدید، یا انقدر دیوارهای اطراف خانه‌تان نازک است که صدای بال زدن مگس هم شنیده می‌شود، و یا در صورتی که می‌خواهید در خانه خود از سیستم‌های صوتی استفاده کنید که صدایش دیگران را اذیت نکند، چمن مصنوعی می‌تواند آکوستیک عمل کرده و تا حدی روی انتقال صدا به بیرون از دیوار، کنترل داشته باشد.

تماس پیامک Whatsapp