چمن مصنوعی آکواریوم

چمن مصنوعی آکواریوم

چمن مصنوعی آکواریوم 700 438 سوناراستار

هیچ چیز مثل یک طبیعت زنده و زیبا در آب‌های آکواریوم نمی‌تواند زیبایی موجودات زنده درون آکواریوم را به تصویر بکشد. به‌خصوص آکواریوم‌های گیاهی که زیباترین و جذاب‌ترین نوع آکواریوم‌های موجود در بازار است. زیبایی که از طبیعت گیاهان درون آکواریوم شروع شده و با حرکت ماهی‌ها جان می‌گیرد. احتمالاً دیده باشید که بخشی از این جذابیت، مخصوص چمن‌هایی بوده که داخل آکواریوم کار شده است.

چمن‌های طبیعی با وجود جذابیتی که دارند، اگرچه یک غذای مفید برای ماهی‌های گیاه‌خوار محسوب می‌شود، اما جلوه گیاهان خورده شده داخل آکواریوم چندان جذابیتی ندارد. از طرفی، مراقبت از چمن طبیعی و گیاهان زنده، برای جلوگیری از پوسیدگی گیاه و آسیب به سایر جانداران آکواریوم، چندان کار راحتی نیست. همچنین تمیز کردن چمن‌های طبیعی هربار پس از اینکه لجن می‌گیرد و آلوده می‌شود، آن هم در دل آکواریوم با دشواری همراه است. در این جاست که رقیب سرسخت چمن‌های طبیعی، یعنی بحث خرید چمن‌ مصنوعی تزیینی به میان می‌آیند. برای تزئین آکواریوم‌تان با چمن مصنوعی سونار همراه باشید.

مرکز فروش چمن مصنوعی آکواریوم

محیط آکواریوم در معرض انواع آلودگی‌ها قرار دارد. در این شرایط چمن مصنوعی بایستی آلودگی‌ها را کمتر کند. برای مثال محافظی در مقابل نشستن آلودگی و جلبک روی چمن باشد. به جنس چمن به هنگام خرید توجه کنید. بایستی مواد به کار رفته در آن به گونه‌ای باشد که باعث آلودگی یا بیماری آبزیان نشود. برای اینکه یک خرید مطمئنی را تجربه کنید، بهتر است چمن را از فروشگاه‌های معتبری همچون چمن مصنوعی سونار تهیه کنید که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده است. متخصصان حرفه‌ای سونار شما را برای داشتن یک خرید مطمئن و با کیفیت برای چمن مصنوعی آکواریوم راهنمایی می‌کنند.

قیمت چمن مصنوعی آکواریوم

شما می‌توانید با یک هزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای که برای تزئین آکواریوم خود می‌پردازید، جلوه زیبایی به آن بدهید که هربار علاوه بر خودتان، اطرافیان نیز از دیدن آن به وجد بیایند. به جای استفاده از گیاهان طبیعی و چمن زنده که در دراز مدت هزینه نگهداری و رسیدگی بیشتری برایتان دارد، می‌توانید از چمن مصنوعی استفاده کنید که دارای مقاومت بالا و هزینه مقرون به صرفه‌ای است. قیمت چمن مصنوعی آکواریوم با توجه به ابعاد و جنس الیاف، متفاوت است. برای خرید چمن مصنوعی آکواریوم می‌توانید از مشاوره سونار استفاده کنید.

یک پیشنهاد عالی! اگر میخواهید در دیزاین و طراحی خانه خود یک ابتکار خلاقانه به خرج دهید، پیشنهاد میکنیم روی خرید چمن مصنوعی روف گاردن فکر کنید و نمونه کارها و پروژه های انجام شده سونار استار را هم ببینید. سونار، در محل موردنظرتان چمن مصنوعی را به صورت رایگان و کاملاً حرفه‌ای نصب و اجرا می‌کند. به این ترتیب، از تبدیل فضای پشت‌بام دلباز و سرسبز خود لذت خواهید برد.

مزایای خرید چمن مصنوعی آکواریوم

چمن‌های مصنوعی، دردسرهای چمن طبیعی را ندارد؛ مثلاً اگر چمن طبیعی به علت تنفس اکسیژن در شب و تولید گاز دی اکسید کربن، باعث می‌شود تا جانداران با کمبود اکسیژن در شب مواجه شوند، در مورد چمن‌های مصنوعی چنین چیزی وجود ندارد. همچنین:

  • چمن مصنوعی تولید زباله نمی‌کند
  • پوسیده نمی‌شود
  • تمیز کردن آن راحت است

انواع چمن مصنوعی آکواریوم

یکی از جذاب‌ترین دکورهای که می‌توانید برای زیبا کردن محیط خانه یا محل کار از آن استفاده کنید، آکواریوم است. یک تزئین زیبا از نمونه فضایی که در دل دریا حاکم است. آکواریوم زمانی جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌شود که تزئینات آن به درستی همراه باشد. چمن مصنوعی یکی از دکورهای زیبایی است که برای داخل آکواریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع چمن مصنوعی که می‌توانید در آکواریوم استفاده کنید، در طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارد که بنا به سلیقه‌تان می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای جامع خرید بهترین چمن مصنوعی بین موزاییک

ویژگی های چمن مصنوعی برای آکواریوم

نکته‌ای که در خرید چمن مصنوعی برای آکواریوم باید در نظر داشته باشید، تراکم الیاف و وزن چمن مصنوعی است. در صورتی که تراکم چمن، کم پشت باشد یا وزن کمی داشته باشد، چمن در کف آکواریوم قرار گرفته و با فشار اکسیژن بالا می‌آید. البته در آن صورت می‌توانید با چند قطعه سنگ آن را فیکس کنید. در صورتی که بین گره‌های چمن مصنوعی، فضای خالی زیادی وجود داشته باشد، ممکن است ماهی در میان آن گیر کند. چمن مصنوعی خوب برای آکواریوم، چمنی است که علاوه بر داشتن الیاف کیفیت بالا، بایستی دارای تراکم و وزن مناسبی باشد که در آکواریوم معلق نماند و لبه‌های آن، مکانی تبدیل به مکانی برای اسیر کردن ماهی‌ها نشود.

در صورتی که می‌خواهید فضای آکواریوم‌تان را به یک فضای لوکس و جذاب به سبک کف اقیانوس تبدیل کنید و از آن لذت ببرید، می‌توانید چمن مصنوعی مورد نیازتان را از سایت سونار استار تهیه کرده و یا برای کسب مشاوره، از متخصصان این مجموعه بهره بگیرید.

تماس پیامک Whatsapp