چمن مصنوعی بالکن

خرید چمن مصنوعی بالکن

برای خرید چمن مصنوعی بالکن باید بهترین کیفیت و بادوام‌ترین چمن مصنوعی را انتخاب کنید. این کار باعث می شود که از فضای بالکن‌ خانه‌ یا محل کارتان به بهترین شکل استفاده کرده و آن را تبدیل به یک باغ کوچک سرسبزی کنید که حال و هوایتان را عوض کند و حس خوب طبیعت را در همان فضای کوچک و نقلی که در اختیار دارید، به شما می دهد. خرید اینترنتی چمن مصنوعی برای بالکن این روزها کار را برایمان راحت کرده است. فارغ از تبلیغاتی که برای خرید چمن مصنوعی در فضای مجازی می‌بینید، از مشاوره و خدمات پس از فروش سایتی که قصد خرید چمن را از آن دارید، مطمئن شوید. برای خرید چمن مصنوعی بالکن حتماً از سایت‌های معتبر اقدام کنید.

مرکز فروش چمن مصنوعی برای بالکن

کیفیت کالایی که به صورت اینترنتی خریداری کردید، لذت خرید اینترنتی چمن مصنوعی برای بالکن را برایتان چند برابر می‌کند. این حس خوب را می‌توانید در سونار استار تجربه کنید. سونار استار به عنوان بزرگترین وارد کننده اصلی و دست اول چمن مصنوعی بالکن، باکیفیت‌ترین چمن‌های مصنوعی را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار داده است. بعد از خرید، نیز مجموعه سونار استار برای نصب و خدمات پشتیبانی همراه‌تان خواهند بود تا تجربه دلنشینی داشته باشید. تجربه و تخصص به همراه مشاوره رایگان به همراه ارزش و احترامی که سونار استار برای شما عزیزان قائل است، در داشتن بهترین انتخاب شما ار همراهی می‌کند.

 

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن

نصب چمن مصنوعی بالکن به نسبت سایر کف پوش‌ها هزینه مقرون به صرفه‌تری دارد. ضمن آن که دردسر نصب آن نیز کمتر است. در کل هزینه چمن مصنوعی برای تراس و بالکن نسبت به استفاده از آن برای جاهای دیگر، کمتر است. قیمت چمن مصنوعی برای بالکن بر اساس چند پارامتر تعریف می‌شود، با دانستن این موارد می‌توانید خرید مطمئن‌ و باکیفیتی برای زیباتر کردن محیط منزل‌تان داشته باشید:

  • تراکم نخ و الیاف: در نظر داشته باشید که بهتر است از چمن مصنوعی با تراکم نخ و الیاف بالاتر استفاده کنید. چون در غیر این صورت، شاهد کیفیت پایین‌تری از چمن مصنوعی هستید که دوام چندانی ندارد، البته که ارزان‌تر است.
  • رنگ چمن مصنوعی بالکن: چمن‌هایی که دارای رنگ سبز تیره هستند، اغلب کیفیت بالاتری دارند. البته این به معنای افت کیفیت در چمن‌های سبز کمرنگ نیست. اگر بالکن‌تان دارای انواع گلدان‌های با برگ‌های سبز تیره است، استفاده از چمن مصنوعی با رنگ سبز کمرنگ می‌تواند هارمونی زیبایی ایجاد کند. با این وجود الیاف ریزی که در کف چمن وجود دارد، می‌تواند در قیمت آن تأثیرگذار باشد.
  • ابعاد چمن مصنوعی بالکن: قد و وزن چمن مصنوعی، در قیمت آن تأثیر می‌گذارد. در هنگام انتخاب چمن مصنوعی برای بالکن، مناسب‌ترین قد، اندازه‌ای بین ۲۵ تا ۴۰ میلی متر است.

انواع چمن مصنوعی بالکن

تا قبل از اینکه چمن مصنوعی با کمک طراحان خوش ذوق داخلی، به فضای داخل خانه‌ها ورود پیدا کند، اغلب فضای خانه به خصوص بالکن، تبدیل به یک فضای سرد و در بیشتر مواقع تبدیل به انباری شده که وسایل اضافه را در آن جای می‌دادند. بازرگانی دموکریس در روزهای اخیر که طراحان خوش سلیقه، توانستند با استفاده از چمن مصنوعی محیطی متفاوت، زیبا و دلنشینی را به فضای خانه‌ها اضافه کنند، استقبال استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن و تراس خانه هم افزایش پیدا کرد. به این ترتیب، فضای بالکن شما می‌تواند تبدیل به یک مکانی برای آرامش و مطالعه و گذراندن یک عصر دلچسبی باشد که خستگی‌تان را رفع کند. به طوری که هر روز مشتاق سر زدن به آن و استراحت کردن در بالکن خانه‌تان باشید. برای انتخاب چمن مصنوعی بالکن دو انتخاب پیش رو دارید:

  1. چمن مصنوعی با الیاف کوتاه: این چمن‌ها بیشتر شبیه به موکت هستند. کوتاهی الیاف چمن، باعث می‌شود چمن زبرتر به نظر برسد. با این وجود رفت و آمد و تمیز کردن چمن با الیاف کوتاه راحت‌تر است.
  2. چمن مصنوعی با الیاف بلند: این نوع چمن‌ها، از لحاظ ظاهری اغلب شبیه به چمن واقعی هستند. راه رفتن روی آن‌ها حس نرم و لطیفی به شما می‌دهد. با وجودی که نظافت چمن مصنوعی با الیاف بزرگ، اغلب مشکل است، اما این مدل محبوبیت بیشتری نسبت به الیاف کوتاه دارد.

بهترین چمن مصنوعی بالکن

یک چمن مصنوعی بالکن یا تراس بر اساس کاربرد و استفاده شما، تعریف می‌شود. برای انتخاب بهترین چمن مصنوعی بایستی ابتدا این دو ویژگی را در نظر بگیرید که قصد راه رفتن روی آن با کفش یا دمپایی دارید و یا می‌خواهید به عنوان بخشی از خانه، با پای برهنه روی آن راه بروید. در صورتی که قصد راه رفتن با کفش را دارید، بهترین چمن مصنوعی برای بالکن، دارای الیاف بلند بوده که از بین آن‌ها، الیاف ۲۵ تا ۴۰ میلی‌متر مناسب است. در این مورد، چمن‌های دو بافت پیشنهاد می‌شود. البته تمیز کردن چمن‌های دو بافت کار آسانی نیست و اغلب ذرات ریز، در لایه دوم آن‌ها باقی می‌ماند که با شستشو یا جاروبرقی هم از بین نمی‌رود. با این وجود اگر بالکن یا تراس بزرگی دارید، با انتخاب چمن مصنوعی با الیاف بزرگ، منظره آن را بیشتر به باغ، شبیه می‌کنید و راه رفتن روی آن، حس نرم و لطیف‌تری به شما می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید با پای برهنه و به عنوان فضایی از خانه روی آن تردد داشته باشید، چمن مصنوعی با الیاف‌های ۱۰ تا ۲۵ میلی‌متر استفاده می‌شود. علاوه بر اینکه این مدل را به راحتی می‌توانید شستشو دهید، همچنین کمتر درگیر ذرات غذا و مواد ریز روی چمن مصنوعی خواهید بود چون تمیز کردن آن راحت‌تر است. در این مورد چمن‌های تک بافت گزینه مناسبی هستند.

مزایای استفاده چمن مصنوعی تراس

چمن مصنوعی تراس با ظاهری که شبیه به طبیعت واقعی دارد، فضای بالکن شما را از حالت خشک و بلا استفاده به فضای آرام‌بخش، سبز و جذاب تبدیل می‌کند که می‌توانید از آن لذت ببرید. شستشو و تمیز کردن آن راحت است؛ بنابراین لازم نیست دیگر هر سری برای نظافت کف بالکن، بساط شلنگ آب و تی و جارو را فراهم کنید. چمن مصنوعی بالکن نیازی به نگهداری مداوم نداشته و به عنوان کف پوش نرم و لطف، پاهایتان را نوازش می‌کند و حس خوب راه رفتن روی سطح نرم را به شما می‌بخشد. ضمن دوام و قدرتی که چمن مصنوعی در فضاسازی بالکن دارد، نسبت به کف پوش‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر است و به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید. البته متخصصان سونار استار برای نصب چمن با بهترین متدها همراه‌تان هستند.

تأثیر نور خورشید روی چمن مصنوعی تراس

چمن مصنوعی تراس برای استفاده در فضای باز طراحی شده است؛ بنابراین می‌توانید این محصول را در تمام طول سال در برابر نور خورشید، باد و باران و برف قرار داده، بدون اینکه نگران آسیب آن باشید. البته که این موارد در فرسایش چمن مصنوعی مؤثر است. به خصوص اشعه‌های نور خورشید که بعد از مدتی باعث پوسیدگی و رنگ پریدگی مواد پلاستیکی به کار رفته در چمن مصنوعی می‌شود. به همین دلیل است که در تولید نخ به کار رفته در چمن مصنوعی برای بالکن، از آنتی یو وی استفاده می شود تا اشعه ماورای بنفش خورشید، باعث پوسیدگی چمن نشود. در این مورد بایستی از جایی که چمن را خریداری می‌کنید، مطمئن باشید تا بتوانید روی کیفیت چمن مصنوعی بالکن آن حساب کنید. چمن مصنوعی ایران سونار، با توجه به کنترل‌های کیفی انجام شده تا ده سال می‌تواند چمن را از تابش خورشید در امان و بدون تأثیر نگه دارد و بعد از این مدت، تنها با ۳۰ درصد تغییر رنگ مواجه خواهید بود. ضمن اینکه گارانتی ۴۸ ماهه ایران سونار، شما را نسبت به کیفیت چمن مصنوعی مطمئن خواهد کرد.

سوالات متداول کاربران در مورد چمن مصنوعی تراس

بهترین چمن مصنوعی برای بالکن چیست؟

چمن مصنوعی مناسب برای بالکن باید چند ویژگی اساسی داشته باشد. اول اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. الیاف بلند و نرم داشته باشد. در برابر نور خورشید و باران و برف مقاوم باشد. نخ های چمن براحتی کوبیده نشوند و در رنگ نخ ها شادابی و شفافی وجود داشته باشد.

آیا ارسال چمن مصنوعی به شهرستان امکان پذیر است؟

بله. چمن مصنوعی سونار با تولید انواع مدلهای چمن مصنوعی رولی، تایلی و نواری محصولات را به روشهای مختلف به سراسر ایران ارسال می کند.

آیا تزئین تراس با چمن هزینه بردار است؟

تزئین تراس با چمن مصنوعی نیاز به یک هزینه اولیه دارد، اما نکته این هزینه این است که پس از انجام هزینه اولیه و نگهداری مناسب از محصول، تا سالهای سال می توان از چمن مصنوعی استفاده بهینه داشت. یعنی اینکه محصول در طول زمان دارای صرفه اقتصادی است.

چطور چمن مصنوعی برای بالکن را تمیز کنیم؟

نظافت چمن مصنوعی بسیار آسان است. اگر بخواهید می توانید چمن مصنوعی را با آب، مواد شوینده و فرچه بشویید. اگر هم قصد شستن با آب را ندارید می توانید از انواع جاروهای برقی و دستی برای تمیز کردنش استفاده کنید.

آفتاب چمن مصنوعی تراس را خراب میکند؟

اگر چمن مصنوعی مناسب از شرکتی معتبر خریداری کرده باشید، بدون شک این محصول دارای مواد ضد اشعه خورشید(آنتی یو وی) است که مقابل پوسیدگی و رنگ پریدگی در اثر تابش نور خورشید مقاومت است.

گارانتی پس از فروش چمن مصنوعی بالکن چیست؟

محصولات معتبر چمن مصنوعی دارای گارانتی معتبر است. این گارانتی در مدت معین (براساس مدل و نوع محصول) چمن مصنوعی را در برابر رنگ پریدگی و پوسیدگی گارانتی می کند. لازم به ذکر است در طول سالیان گذشته حتی یک مورد نیاز به استفاده از گارانتی چمن مصنوعی سونار بوجود نیامده است.

تماس پیامک Whatsapp