چمن مصنوعی برای راه پله

چمن مصنوعی برای راه پله

چمن مصنوعی برای راه پله 700 400 سوناراستار

استفاده از چمن مصنوعی به دلیل قابلیت اجرا روی سطوح مختلف بسیار رایج است و یکی از جالب ترین و جذاب ترین گزینه های استفاده از آن، نصب چمن مصنوعی رو راه پله ها می باشد.  نصب چمن روی راه پله ها قابلیت های بسیاری دارد که مهمترین آن در پروژه ی پله ها قابلیت ضربه پذیری بالا و سرسبزی دائم است. چمن مصنوعی تا حد زیادی جلوی ضربه و لیز خوردن را می‌گیرد و در آب و هوای مختلف ظاهری پرنشاط به فضا می بخشد. ظاهر متفاوت وماندگاری بالا باعث می‌شود بسیاری از افراد به این نوع چیدمان علاقه خاصی نشان دهند. همچنین به رسیدگی خاصی نیاز ندارد و محیط را منحصر به فرد خواهد کرد. در این مقاله به مزایا و همچنین عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی برای راه پله و همچنین چگونگی نصب آن روی پله ها می پردازیم.

بهترین چمن مصنوعی برای راه پله

درست است که چمن مصنوعی ظاهر بسیار زیبایی به راه پله می دهد و علاوه برآن استفاده‌های مختلفی خواهد داشت اما  چمن مصنوعی دارای انواع مختلفی است که هر یک قابلیت و ویژگی های مختص به خود را دارد و بهتر است با دقت بیشتری نوع چمن مصنوعی را انتخاب کنید. در صورت انتخاب چمن مصنوعی نامناسب خطر لیز خوردن بسیار بالا می رود و به همین منظور بهتر است از چمن های مصنوعی کوتاه استفاده کنید؛ یعنی بهتر است این چمن های مصنوعی بین ۱۵ تا ۲۰ میلی انتخاب شوند تا ایمنی بیشتری داشته باشند. به طور مثال چمن‌مصنوعی وندا و گرین و سانا نمونه های خوبی هستند که در راه پله بسیار زیبا دیده می‌شوند و از استاندارد کافی برخوردار اند. این نمونه‌ها نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند و باعث لیز خوردن افراد نمی شوند. رنگ خاص آن ها نشاط ویژه ای به فضا می‌دهد و نصب راحتی هم دارند. در بین تمام این ها به دلیل سر نبودن، چمن مصنوعی گرین گزینه ی خوبی است که با کیفیت بالایی ساخته می‌شود اما می توانید از نمونه های دیگر هم استفاده کنید.

همچنین در یک چمن مصنوعی تزئینی استاندارد برای راه پله ها، تراکم الیاف بالاست تا مقاومت بیشتری در برابر ضربه ها داشته باشند و به دلیل آنکه راه پله محلی بسیار پرتردد می باشد، بهتر است چمن مصنوعی با الیاف مقاوم خریداری کنید. شما می توانید تمامی مدل های نام برده شده را از سورنا استار با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت کنید. تمامی محصولات سورنا استار در بالاترین سطح کیفی ارائه می شوند و نصب آن برای شما رایگان خواهد بود.

چمن مصنوعی روی راه پله

قیمت چمن مصنوعی برای راه پله

استفاده از چمن مصنوعی در ابتدا فقط برای افراد خاصی انجام می گرفت؛ اما امروزه  می توانید برای تزیین فضای داخلی و خارجی محله سکونت و کاری خود از این آپشن جذاب استفاده کنید و تأثیر خیره‌ کننده‌ای خلق نمایید. چمن های مصنوعی قابلیت های فراوانی دارند و علاوه بر تمامی امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارند، زیبایی فضا را دو چندان می کنند و با استفاده از آن ها می توانید بسیاری از هزینه هایی که باید برای باغبان و چمن های طبیعی بدهید و یا مشکلاتی که ممکن است با آن ها روبرو شوید را حذف کنید.

 هزینه چمن مصنوعی نسبت به مزایا  و ماندگاری بالایی که دارد زیاد نیست و عواملی هستند که استفاده از آن را بسیار به صرفه می کنند، به طور مثال استفاده از چمن مصنوعی مادام العمر است و در صورت خرید محصول با کیفیت شما می‌توانید با خیال راحت تا مدت ها از آن استفاده کنید و نیازی به رسیدگی مجدد ندارد. زمانی که شما از یک محصول با کیفیت استفاده کنید چمن ها در مواجهه با نور مستقیم آفتاب نیز پوسیده نمی‌شوند و رنگشان تغییر نمی‌کند و تا مدت ها با همان کیفیت دیده می شوند. چمن مصنوعی هزینه نگهداری ندارد و تا همیشه نیز سر سبز خواهد ماند. همچنین قیمت نصب چمن مصنوعی نسبت به کاشت چمن طبیعی بسیار پایین ‌تر است و با توجه به نصب راحت می توانید با خیال راحت چمن مصنوعی را برای راه پله و مکان های دیگر انتخاب کنید.

عوامل مختلفی مانند جنس چمن مصنوعی مورد استفاده، میزان تراکم، مقدار مورد استفاده، موادی که در آن به کار برده شده اند و بسیاری از موارد دیگر در تعیین قیمت چمن مصنوعی برای راه پله نقش دارند، شما باید مدل های مد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از مشورت با کارشناسان سونار استار، قیمت کلی دستتان می آید. البته پیشنهاد می کنیم برای هزینه ی کمتر، چمن مصنوعی بی کیفیت نخرید تا مجبور به تعویض آن نباشید و مشکلی هم پیش نیاید. بهتر است برای رسیدگی به آن ها هر چند مدت با جارو و یا سیله ای آن ها را تمیز کنید و جسم سنگین روی آن ها نگذارید زیرا له می شوند.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی روی راه پله

این چمن های مصنوعی مقاومت بالایی دارند و اگر از گزینه ی مناسبی استفاده کنید که دارای تراکم بالا و جنس با کیفیت باشد، له نمی شود و ظاهر خود را حفظ خواهد کرد. آن ها از مقاومت ضربه پذیری بالایی برخوردار اند و زیباییشان همیشگی است. این چمن های مصنوعی نیاز به آبیاری و مراقبت ویژه ای ندارند و همچنین با استفاده از آن ها می توانید فضا را دگرگون کنید. یکی از مشکلاتی که ممکن است در راه پله ها به وفور پیش بیاید، لیز خوردن از روی پله هاست که در صورت استفاده از چمن مناسب با این مشکل رو به رو نخواهید شد.

یکی از تاثیرات فوق‌العاده چمن مصنوعی زیباسازی فضا می باشد که بسیاری از مناطق لوکس مانند رستوران ها و کافه ها برای تزیین فضا استفاده می کنند.  به ویژه آن هایی که از دکورهای چوبی برای دیزاین خارجی و داخلی فضا استفاده کرده اند، می توانند با به کارگیری چمن مصنوعی روی پله ها، غذایی فوق العاده و منحصر به فرد ایجاد کنند.

چمن مصنوعی بر روی راه پله ها می تواند در فضاهای مختلفی مثل مهد کودک نیز انجام شود؛  استفاده از این آپشن برای پله های مهد کودک می تواند  خیال شما را از بابت ایمنی و ضربه پله ها راحت کند و دیگر مشکل زیادی هنگام رفت و آمد کودکان رخ نخواهد داد و همچنین نشاط خاصی در این فضا ایجاد می کند.

نصب چمن مصنوعی روی راه پله

نصب چمن مصنوعی برای راه پله

چمن مصنوعی باید بسیار دقیق اندازه گیری شود تا تمامی سطح پله ها را بپوشاند و از آن ها بیرون نزند. زیرسازی آن نیز باید درست انجام شود و بهتر است از چمنی استفاده کنید که به راحتی بتوان ابعاد آن را برش زد. با خرید از سورنا استار می توانید از خدمات نصب چمن مصنوعی به صورت رایگان استفاده کنید.

تماس پیامک Whatsapp