چمن مصنوعی برای پاسیو

چمن مصنوعی برای پاسیو

چمن مصنوعی برای پاسیو 700 400 سوناراستار

خرید چمن مصنوعی برای پاسیو، روف گاردن، حیاط و زمین بازی، امروزه یکی از متداولترین و زیباترین انتخاب ها برای کف پوش چنین فضاهایی است. قیمت چمن مصنوعی براساس تراکم و بافت آن تعیین می شود، ولی استفاده از آن می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی و طراوت در محیط های مختلف به‌ویژه در پاسیو و تراس، در مقایسه با هزینه نگهداری چمن تازه، بسیار مقرون به صرفه نیز باشد.

خرید چمن مصنوعی برای افرادی که به رعایت بهداشت، زیبایی و نظم محل زندگی خود اهمیت می‌دهند نیز پیشنهاد می شود. این کفپوش با دارا بودن قابلیت عبور آب از زیر، تنها با ایجاد شیب ملایمی در سطح زمین و قرار دادن شیار یا مجرایی در کنار آن جهت هدایت آب به خارج از محیط که اغلب توسط نصاب اجرا می شود، به‌راحتی شسته شده و نیازی به استفاده از مواد شوینده ندارد.

مزایای خرید چمن مصنوعی برای پاسیو

فضاهای شهری و آپارتمانی دسترسی افراد را به فضای سبز محدود نموده است. زندگی در برج های چند طبقه حتی امکان بهره‌مندی از چشم اندازهای سبز را نیز سلب کرده است. از این رو افراد سعی می کنند تا با رعایت نکاتی در دکوراسیون منازل خود به هر شکل ممکن پیوند خود را با طبیعت حفظ کنند. استفاده از چمن مصنوعی بعنوان کف پوش پاسیو و تراس یکی از راه‌هایی است که می تواند در کنار رنگ آرام‌بخش آن حس و حال بودن در فضای سبز را در خانه ایجاد نماید؛ اما مزایای زیاد دیگری را نیز می توان جهت خرید چمن مصنوعی برای پاسیو و تراس برشمرد.

  • چمن مصنوعی به دلیل برخورداری از الیاف نرم پلیمری، قابلیت انعطاف بالایی دارد، از این‌رو می تواند فضای پاسیو را که اغلب بلا استفاده هستند تبدیل به فضای گرم و دلنشینی برای درورهمی و یا فضای بدون خطری برای بازی کودکان نماید.
  •  تنها با یک نظافت ساده می توان همواره محیط مفروش شده با چمن مصنوعی را عاری از آلودگی کرد. در واقع با استفاده از جارو برقی و گاهی شستشو به‌صورت آبیاری دورانی با فشار ملایم آب بدون نیاز ه مواد شوینده می توان از پاکیزگی آن مطمئن بود.
  • الیاف مصنوعی بکار رفته در چمن مصنوعی برای پاسیو نسوز بوده و در مقابل حرارت مقاوم هستند از این رو می تواند مانع گستردگی آتش شود. با این حال توصیه می شود از قرار دادن مستقیم آتش‌بر روی آن اجتناب شود.
  • نگهداری از چمن مصنوعی به مراتب راحت تر از چمن طبیعی است. چمن طبیعی نیاز به آبیاری مداوم دارد و هر چند وقت یکبار می بایست کوتاه شوند تا زیبایی خود را حفظ کنند؛ اما با توجه به خطر کم آبی در سالهای اخیر، با خرید چمن مصنوعی برای پاسیو و استفاده از آن می تواند کمک شایانی به رعایت این موضوع نماید. همچنین می توان گاهی با استفاده از شانه کشی توسط یک برس پلاستیکی نرم مانع گره خوردن الیاف به یکدیگر شده و ظاهر زیبای آن را برای سالها حفظ کرد.
  • شرایط جوی و تغییر دما تأثیری در زیبایی چمن مصنوعی نداشته و هرگز باعث پوسیدگی آن نخواهد شد. حتی قرار گرفتن چمن مصنوعی زیر برف و باران نمی تواند سبب نگرانی شود زیرا آب به‌راحتی از منافذ زیرین آن عبور کرده و همچنان طبیعی و شاد جلوه می کنند.
  • چمن مصنوعی همواره سبز باقی می ماند و برخلاف چمن طبیعی که در صورت آبیاری نشدن بسرعت طراوت و شادابی خود را از دست می دهد این چمن همواره زنگ ثابتی خواهد داشت.
  • نرمی و لطافت الیاف چمن مصنوعی بستگی به انواع مختلف و کاربردهای آن دارد. لیکن بر خلاف چمن طبیعی که در صورت عدم آب پاشی زبر و خشک می شود، همواره می توان از لطافت و نرمی چمن مصنوعی لذت برد. مشروط بر این که از کشیدن اجسام سنگین و تیز بر روی آن اجتناب شود.

پیش از خرید چمن مصنوعی؛ این صفحه را هم مطالعه کنید: چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم

چمن مصنوعی پاسیو

مرکز فروش چمن مصنوعی برای پاسیو

چمن مصنوعی امروزه یکی از پر درخواست ترین کفپوش ها برای بسیاری از سطوح از جمله پاسیو ها است. از این رو فروشگاهها و مراکز بسیاری اقدام به فروش چمن مصنوعی برای بالکن، تراس، باغچه و … می نمایند. فروش این محصول به‌صورت مستقیم از کارخانجات تولید کننده و یا فروشگاهها و نیز فروش اینترنتی انواع چمن مصنوعی بازار گرمی در کشور دارد. بازدید از فروشگاه ها و سایت های عرضه چمن مصنوعی می تواند انواع مختلفی از چمن مصنوعی را با رنگ‌ها، تراکم، بافت و جنس گوناگون در اختیار شما قرار دهد. عدم آشنایی با کاربرد انواع مختلف چمن مصنوعی در فضاهای گوناگون می تواند موجب سردرگمی و نارضایتی از خرید شود؛ بنابراین بهتر است در این زمینه با کارشناسان سونار استار که آگاهی لازم را نسبت به این محصول دارند مشاوره نمود.

فروشگاه سونار استار، مجموعه ای است که می توان ضمن خرید مستقیم انواع چمن مصنوعی برای پاسیو، بالکن و تراس، روف گاردن، فوتبال و … با بالاترین تنوع و بهره‌مندی از مناسب‌ترین قیمت چمن مصنوعی برای تراس و سایر اماکن از خدمات بسیار ارزنده ای که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد نیز برخوردار شد. از جمله این خدمات، برخورداری از گارانتی ۴۸ ماهه محصولات می باشد که تنها توسط این شرکت در ایران ارائه می گردد. کارشناسان آگاه و حرفه ای این مجموعه از انتخاب محصول، نگهداری، ترمیم و مراقبت از انواع چمن مصنوعی در اماکن مختلف تا طراحی و اجرای مهندسی آن همراه شما هستند.

تماس پیامک Whatsapp