چمن مصنوعی بین سنگ

خرید چمن مصنوعی بین سنگ

در هنگام خرید چمن مصنوعی بین سنگ باید در انتخاب نوع چمن آن دقت کنید. از آن جایی که این چمن مصنوعی قرار است در فضای بین موزاییک و سنگ قرار بگیرد، انتخاب نوع باکیفیت و بادوام آن اهمیت زیادی دارد. در این مورد سونار استار به عنوان وارد کننده دست اول و مرکز خرید اینترنتی چمن مصنوعی با کیفیت، خیال‌تان را از بابت کیفیت راحت کرده و ضمن داشتن ضمانت و گارانتی محصولات، همچنین تا انتهای مراحل نصب و جایگذاری همراهتان‌ خواهد بود. برای انتخاب نوع و نحوه خرید، می‌توانید با کارشناسان سونار استار تماس بگیرید تا به طور رایگان شما را برای داشتن یک خرید مطمئن راهنمایی کنند.

مزایای استفاده چمن مصنوعی بین سنگ

اگر از دوستداران طبیعت هستید و به فضای اطراف‌تان اهمیت می‌دهید، احتمالاً به فکر خرید چمن مصنوعی بین سنگ و ایجاد یک فضای سبز در اطراف‌تان باشید. چمن‌های طبیعی که بین موزاییک و سنگ به کار برده می‌شود، اگرچه فضای طبیعی‌تری برای شما ایجاد می‌کنند، اما نگهداری و آبیاری این چمن‌ها اغلب هزینه بر بوده و انرژی اضافی از شما می‌گیرد. ضمن اینکه در برابر تغییرات آب و هوایی مثل تابش خورشید یا برف و باران، در صورت نبود آب کافی، یخبندان و … همه این شرایط، زیبایی چمن طبیعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که در نتیجه شما باید انرژی و هزینه اضافی صرف کنید تا چمن آسیب دیده را از بین برده و مجدداً بذر بکارید و به آن رسیدگی کنید. در عوض چمن های مصنوعی دردسر این چنینی ندارند. در واقع با زیباتر کردن فضای خالی بین موزاییک و سنگ، در هزینه تان تا حد زیادی صرفه جویی کرده و مقاومت بالایی نیز دارد؛ بنابراین اگر وزن موزاییک یا سنگ، عبور وسایل نقلیه یا وزن افراد، به حدی باشد که ریشه چمن طبیعی را از بین ببرد، این مشکلات در مورد چمن مصنوعی وجود ندارد. چمن‌ مصنوعی بین سنگ به گونه‌ای ساخته شده که در شرایط هوایی و فضای باز مقاوم باشد و تا سال‌های سال آسیبی نبیند. همه این موارد باعث می‌شود تا برای استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی به عنوان گزینه اصلی نگاه کنید.

قیمت چمن مصنوعی بین موزاییک

از روش‌های جدید و نوآوری‌های زیبا در زمینه چمن، چمن مصنوعی بین سنگ یا چمن مصنوعی بین موزاییک است. تصور کنید به جای فضای یکنواخت موزاییک یا سنگ در حیاط خانه، ویلا یا محل کارتان، فاصله بین موزاییک‌ها با چمن پر شود. علاوه بر اینکه جلوه بصری زیبایی دارد، به شیک و لاکچری شدن فضای موردنظرتان را نیز کمک می‌کند. برای نصب چمن مصنوعی بین سنگ با توجه به نوع نصب و نحوه اجرا، قیمت متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت چمن مصنوعی بین موزاییک، با کارشناسان سونار استار در تماس باشید.

بهترین چمن مصنوعی بین موزاییک

بهترین چمن مصنوعی بین موزاییک بهتر است بکینگ مقاوم داشته باشد تا از سست شدن الیاف چمن جلوگیری کند. همچنین داشتن وزن بالا کمک می‌کند تا چمن در برابر فرسایش مقاوم‌تر شود. داشتن الیاف بلند و مناسب نیز به زیباتر شدن فضا کمک می‌کند. در این مورد پیشنهاد سونار استار به عنوان انتخاب بهترین چمن مصنوعی بین موزاییک، استفاده از چمن مصنوعی سافت و ویکتوریا است. این دو مدل با داشتن بالاترین مقاومت در برابر اشعه uv خورشید، حالت نرمی و مقاومت بالایی دارد و در ساخت آن از هیچگونه مواد سربی یا فلزی مضر استفاده نشده است. چمن‌های ویکتوریا نیز با نخ‌های v شکلی که دارد، از مرغوب‌ترین چمن‌های مصنوعی موجود در بازار است.

استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ در مسیرهای پر تردد در صورتی که قصد دارید در مسیرهای پرتردد از چمن مصنوعی استفاده کنید، بایستی یک سری اقدامات برای محافظت بیشتر از آن در نظر داشته باشید. استفاده از چمن مصنوعی بین موزاییک به جای چمن طبیعی در مسیرهای پرتردد برایتان به صرفه‌تر است، چرا که نیازی به رسیدگی، آب یا کود دادن نداشته و ماندگاری بالاتری دارد. کارخانه دموکریس در چمن‌های مصنوعی برای جلوگیری از خم شدن چمن در اثر فشار زیاد، از اینفیل استفاده شده است. دورافیل به کار رفته در چمن مصنوعی نیز نوعی اینفیل محسوب می‌شود که برای تقویت مقاومت چمن گزینه فوق العاده‌ای است. همان ابتدا اثرها را پاک کنید: از آنجایی که چمن مصنوعی در معرض آلودگی مواد مختلفی است، در صورت لکه شدن با روغن، گریس یا از این مواد، همان ابتدا آبا مواد شوینده آن را شستشو دهید. از رشد برگ و گیاه جلوگیری کنید: اگر چمن مصنوعی را در فضای بین سنگ‌ها و موزاییک یا مسیرهای پرتردد در فضای باز استفاده می‌کنید، احتمال وجود خارک و خاشاک در آن وجود دارد. در نتیجه ممکن است باعث رشد علف هرز یا خزه در این مناطق شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است حداقل، هفتهای یکبار، کف چمن را با برگ روب تمیز کنید.

نحوه اجرای چمن مصنوعی بین سنگ

برای اجرای چمن مصنوعی بین سنگ در هر سطحی، نیاز به زیرسازی دارید. پس‌ از اجرای زیرسازی، برش چمن مصنوعی بایستی روی سطح صاف انجام شود و سپس قطعات بریده شده در محل مورد نظر نصب شود. از آنجایی که نصب و اجرای چمن مصنوعی کار تخصصی است، بنابراین نیاز به افراد ماهر دارد که در این زمینه سونار استار این کار را با بهترین متد و فنی‌ترین روش توسط متخصصان مجرب برایتان انجام می‌دهد. برای اجرای چمن مصنوعی بین موزاییک، ابتدا باید فضای بین موزاییک‌ها را ایجاد کرد. این فضا بین ۴ تا ۶ سانتی متر است. بعد از ایجاد فضای خالی، بایستی با کمک سیمان، فضای بین موزاییک‌ها را هم سطح کنید. در غیر این صورت، پستی بلندی بین موزاییک و سنگ باعث می‌شود که نصب به درستی انجام نشود.

ارتفاع و عمق شیارهای بین سنگ عموماً ۱ سانتی متر است. اگر این مقدار را بیش از یک سانتی متر در نظر بگیرید، لایه زیرین چمن از بین رفته و چمن در شیار فرو می‌رود؛ بنابراین جلوه خوبی بین موزاییک‌ها نخواهد داشت. از طرفی اگر این ارتفاع را کمتر از یک سانتی متر بگیرید، چمن از سنگ بیرون می‌زند؛ بنابراین عمق ۱ سانتی متر مناسب است. حالا نوبت به برش زدن چمن مصنوعی است. در هنگام برش در نظر داشته باشید که کاتر بایستی بین الیاف چمن حرکت کند تا خود چمن آسیب نبیند. برش اگر دقیق و متناسب با عرض و ارتفاع موزاییک‌ها انجام شود، نصب آن راحت است. در صورتی که خودتان این برش را انجام می‌دهید، در نظر داشته باشید که چند میلی متر بزرگ‌تر از اندازه عرض شیار برش بزنید. اینطوری چمن مصنوعی بین موزاییک، محکم‌تر در جای خود فیکس شده و خیال شما هم از بابت فیکس شدن آن در بین شیارها راحت خواهد شد. در مرحله آخر پس از برش، نوبت به جایگذاری چمن مصنوعی بین سنگ ‌ها است که با چسب پلی اورتان که مخصوص نصب چمن‌های مصنوعی است، آن را بین موزاییک و سنگ، ثابت می‌کنند. اجرای چمن مصنوعی و نحوه استفاده از آن را در هر فضایی که می‌خواهید داشته باشید، به طراحان خوش ذوق و سلیقه بسپارید تا از نحوه استفاده و نصب آن، خیال‌تان راحت باشد. یک مقاله کامل در مورد نحوه اجرای زیرسازی چمن مصنوعی انتشار داده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید.

نحوه نصب چمن مصنوعی بین سنگ

در مورد نصب چمن مصنوعی بین سنگ بهتر است حداقل فاصله عرضی بین شیارهای چمن مصنوعی بین موزاییک، ۱۰ سانتی متر باشد. هرچه فضای خالی بین سنگ‌های کف بیشتر باشد، چمن مصنوعی نمای بیشتری برای جلوه نشان دادن، دارد و فضای زیباتری را تحویل‌تان می‌دهد.

عمق بین شیار ها

عمق بین شیارها بایستی کمتر از ۴ سانتی‌متر باشد. اگر ارتفاع نخ چمن و عمق شیار هم اندازه باشد یا الیاف چمن کوتاه‌تر از عمق شیار باشد، چمن مصنوعی جلوه زیبایی ندارد. بهتر است چمن یک سانتی متر از لبه‌های موزاییک بالاتر باشد. البته حداکثر ارتفاع چمن‌های مصنوعی که در بازار است، ۵ سانتی متر است.

اگر مسیر ما پر رفت و آمد و یا مسیر ورود و خروج ماشین بود چه؟

اگر خرید اینترنتی چمن را از شرکت ایرانیان سونار انجام میدهید باید خیال راحت داشته باشید که این محصولات حداقل ۳۶ ماه برای پوسیدگی و رنگ پریدگی در فضاهای مختلف گارانتی هستند، اما به طور کلی اگر از چمن مناسبی استفاده شود، در برابر رفت و آمدهای زیاد و حتی عبور و مرور ماشین نیز مقاوم خواهد بود.

نمونه کار چمن مصنوعی بین سنگی سونار استار

نمونه کار چمن مصنوعی بین سنگی سونار استار بر اساس سلیقه شما، چمن ها را به صورت حرفه‌ای و بر اساس آخرین متدهای پیشرفته دنیا، توسط متخصصان حرفه‌ای، در محل نصب کرده و تحویل می‌دهد. البته پیشنهاد میکنیم، نمونهکارهای مربوط به چمن مصنوعی برای بالکن را هم مشاهده کنید. سونار استار ابتدا با زیرسازی کامل، سطوح را صاف کرده و براساس مان مورد نظر برش کاری را انجام می‌دهد. پس از برشکاری دقیق، در مرحله اورلب، لبه‌های چمن را هم تراز کرده و چسب زنی و در صورت لزوم میخ کاری را انجام می‌دهد. تحویل چمن، توسط سونار استار سریع، آسان و رایگان بوده و به این ترتیب جلوی هزینه‌های اضافی شما مشتریان عزیز گرفته می‌شود. در ادامه می‌توانید نمونه کارهای نصب چمن مصنوعی بین سنگی سونار استار را مشاهده کنید و با آگاهی کامل، خریدتان را انجام داده و ادامه کار را به ما بسپارید.

نمونه کار های سونار استار

سوالات کاربران درباره خرید چمن مصنوعی بین سنگ

بهترین چمن مصنوعی بین سنگ چیست؟

دو نکته در چمن مصنوعی بین سنگ یا چمن مصنوعی نواری بسیار مهم است. اول اینکه نخ های چمن مقاوم و قوی باشند. دوم اینکه ارتفاع مناسبی نسبت به محل مورد نصب داشته باشند. یعنی نه خیلی کوتاه تر از شیار باشند و نه خیلی بالاتر.

آیا ارسال چمن مصنوعی به شهرستان امکان پذیر است؟

بله. چمن مصنوعی سونار با تولید انواع مدلهای چمن مصنوعی رولی، تایلی و نواری محصولات را به روشهای مختلف به سراسر ایران ارسال می کند.

آیا ترکیب سنگ و چمن هزینه بردار است؟

استفاده از چمن مصنوعی نواری سونار بسیار ارزان است. چراکه به صورت برش خورده نیاز به حضور تیم نصب حرفه ای ندارد و خریداران می توانند براحتی با استفاده از یک چسب مناسب، اقدام به نصب چمن نواری کنند.

چطور چمن مصنوعی بین سنگ را تمیز کنیم؟

یکی از بهترین راه های تمیز کردن چمن نواری، استفاده از آب با فشار قوی یا استفاده از کارواش های دستی است. چراکه احتمال دارد، شن، ماسه یا آهک در شیارها جمع شوند و در دسترس ترین راه برای نظافت آب فشار قوی است.

آفتاب چمن مصنوعی بین موزاییک را خراب میکند؟

با توجه به کم بودن عرض چمن مصنوعی در مدل نواری، آفتاب تاثیر چندانی بر چمن مصنوعی ندارد. اما لازم است در هنگام خرید ضمن دریافت مشاوره های لازم، محصول مناسبی خریداری شود.

گارانتی پس از فروش چمن مصنوعی بین موزاییک چیست؟

محصولات معتبر چمن مصنوعی دارای گارانتی معتبر است. این گارانتی در مدت معین (براساس مدل و نوع محصول) چمن مصنوعی را در برابر رنگ پریدگی و پوسیدگی گارانتی می کند. لازم به ذکر است در طول سالیان گذشته حتی یک مورد نیاز به استفاده از گارانتی چمن مصنوعی سونار بوجود نیامده است.

تماس پیامک Whatsapp