چمن مصنوعی در شیراز

چمن مصنوعی در شیراز

چمن مصنوعی در شیراز 1024 640 سوناراستار

چمن مصنوعی نوعی کف پوش است که در محیط های مختلف برای پوشاندن زمین به کار میرود و دوام بیشتری نسبت به چمن طبیعی دارد و افراد بسیاری برای زیبا سازی محیط خود از این نوع چمن ها استفاده می ‌کنند. علاوه بر این استفاده از چمن مصنوعی در شیراز با دارا بودن مزایایی نظیر حذف هزینه های نگهداری و تطبیق پذیری در هر نوع شرایط آب و هوایی به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است. چمن های مصنوعی بافتی نرم دارند و از لحاظ ظاهری مشابه  چمن طبیعی ساخته می شوند. به طوریکه در بسیاری از مواقع، افراد تصور می کنند که با یک چمن طبیعی رو به رو هستند.

تفاوت چندانی بین چمن مصنوعی و طبیعی وجود ندارد و در نگاه اول نمیتوان به راحتی این تفاوت را متوجه شد. از طرفی نیز چمن طبیعی مشکلاتی نظیر آبیاری، هرس کردن، کود دهی و سم پاشی را برای داشتن ظاهری همیشه زیبا و سرسبز نیاز دارد. اما چمن مصنوعی به این موارد نیازی ندارد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. هر زمان که بخشی از آن چمن دچارآسیب شد به راحتی قابل تعویض بوده و اگر نیاز به جا به جایی به محل دیگری را داشته باشید به راحتی در فضای شما نصب میشود. یکی از دلایلی که اکثریت افراد به سمت چمن مصنوعی تزئینی می روند، کاربردهای تزئینی و دکوراسیون آن است و هر جایی که نیاز دارید تا جذاب تر شود، چمن مصنوعی تزئینی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

خرید چمن مصنوعی در شیراز

با توجه به اینکه چمن مصنوعی از الیاف پلاستیکی طراحی و ساخته میشود، هیچ گونه نیازی به آبیاری یا سم پاشی ندارد. علاوه بر این، شما را از هزینه های کاشت، چمن زنی، کوددهی و اصلاح بی نیاز می کند و در تمام فصول سال ظاهر زیبای سرسبز خود را حفظ می کند و نمای جذابی به محیط میبخشد. چمن های مصنوعی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند و هر کدام کاربری متفاوتی دارند. بنابراین ابتدا لازم است فاکتورها مهم آن را نظیر کاربری، متراژ فضای نصب، نوع الیاف و … را در چمن مصنوعی در نظر داشته باشید. به عنوان مثال هر چه ضخامت الیاف کمتر و تراکم بافت بیشتر باشد، چمن مصنوعی نرم تر خواهد بود. به همین دلیل لازم است در خرید چمن مصنوعی به این ویژگی ها توجه داشته باشید.

 در صورتی که بخواهید چمن مصنوعی در بالکن یا تراس نصب کنید و میخواهید با کفش بر روی آن رفت و آمد کنید، چمن ‌هایی با الیاف بلند را پیشنهاد میکنیم. چمن‌های کوتاه‌ تر نیز برای فضاهایی که قرار است تردد روی آن‌ها به صورت پای پرهنه انجام شود نرم ‌تر خواهد بود. در مجموع این ویژگی‌ها موجب شده کاربرد وسیعی در تمامی محیط ها داشته باشد.

مرکز فروش چمن مصنوعی در شیراز

مراکز فروش چمن مصنوعی بسیاری وجود دارند که با تیم بسیار مجرب و متخصص خود می توانند بهترین نوع چمن را ارائه نمایند. شرکت سونار استار به عنوان برترین وارد کننده چمن مصنوعی، و با داشتن سال ها سابقه در این زمینه به مشتریان گرامی در اقصی نقاط ایران از جمله شیراز خدمات رسانی میکند. سونار استار با ارائه خدمات فروش و گارانتی بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان خود ارائه میدهد. چمن های مصنوعی سونار استا در مقابل اشعه تابش نور خورشید و شرایط جوی  بسیار مقاوم است و نیاز به مراقبت کمتری نسبت به چمن های طبیعی دارد، که این امر خود باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می ‌شود. در صورت هر گونه اطلاع از نحوه خرید چمن مصنوعی در شیراز، از خدمات مشاوره رایگان سونار استار بهره مند شوید.

تماس پیامک Whatsapp