چمن مدرسه امیدان تهران

نمونه پروژه چمن مصنوعی مدارس

همیشه یکی از نگرانی های اصلی مسئولین چمن مصنوعی مدارس و اولیای دانش‌آموزان، سلامت آن‌ها در محیط مدرسه است، این نگرانی ها در زمان آموزش های ورزشی و انجام فعالیت های ورزشی نیز دوچندان می‌شود. یکی از راه حل های کاهش آسیب‌دیدگی و افزایش سلامت دانش‌آموزان، استفاده از زمین های ورزشی چمن هست. از آن جا که چمن های طبیعی نیازمند صرف هزینه و زمان زیاد برای نگهداری هستند، چمن های مصنوعی می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

پروژه مدرسه امیدان تهران، با کمک چمن مصنوعی آمیتیس شرکت سونار استار، اجرا شده و قیمت چمن مصنوعی بسیار مناسب است. این چمن دارای بافت متراکم ۲۰ گره در هر ۱۰ سانتی متر است و رنگ سبز بسیار چشم گیری دارد. ارتفاع ۴۰ میلی متری این چمن مصنوعی باعث جلوه طبیعی آن شده است، همچنین مقاومت بیش از ۳ هزار ساعته این محصول در برابر تابش مستقیم آفتاب، آن را کاملاً مناسب فضای مدارس و محیط‌های ورزشی و حتی محیط های رفاهی و آموزشی و … می‌کند. در آخر عدم استفاده از مواد مضر و سمی مانند سرب در چمن مصنوعی آمیتیس، موجب می‌شود تا هم سلامت کودکان و دانش آموزان حفظ شود و هم کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

در صورتی که برای محیط کاری، تفریحی، ورزشی، تراس، بالکن و … به دنبال یک کفپوش زیبا، بادوام و مناسب و ماندگار هستید، حتماً چمن مصنوعی آمیتیس از محصولات شرکت سونار استار را در اولویت قرار دهید، برای خرید و یا گرفتن مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

مشخصات فنی پروژه
  • نام پروژه: مدرسه امیدان
  • مکان پروژه: تهران
  • متراژ پروژه: ۲۰۰ متر مربع
  • نوع چمن: مدل آمیتیس
  • زمان اجرا: ۱۳۹۶
تماس پیامک Whatsapp