چمن مصنوعی در رشت

چمن مصنوعی در رشت

چمن مصنوعی در رشت 700 329 سوناراستار

رشت زیبا با آن آب و هوای همیشه ابری، با صدای قطرات بارانی که در هیاهوی بازار گرم و پرهیاهوی رشت گم می‌شود، تصاویری از شب‌های روشن و روزهای ابری رشت را به خاطرمان می‌آورند. در این میان، اگر بخواهید فضای داخل خانه، روف گاردن، پشت‌بام و یا حتی زمین‌های ورزشی را با چمن‌های مصنوعی زنده نگه دارید، سونار استار همراه‌تان خواهد بود.

خرید چمن مصنوعی در رشت

برای تجهیز کردن زمین‌های ورزشی که امکان قرار دادن چمن‌های طبیعی و دیگر کف پوش‌ها وجود ندارد، برای استفاده در زمین‌هایی مثل فوتبال، گلف، تنیس و … چمن‌های مصنوعی به کمک می‌آیند. این نوع چمن‌ها در حیاط، بالکن، روف گاردن، زمین ورزشی و یا هر جای دیگری، زیبایی طبیعی را برایتان فراهم می‌کند و کفپوش ایمن و نرمی در زیر پایتان محسوب می‌شود. سونار استار بهترین انتخاب خرید اینترنتی چمن مصنوعی برای بالکن است. با توجه به شرایط آب و هوایی شهر رشت بایستی چمن مصنوعی انتخاب شود که در برابر آسیب‌ و خطرات احتمالی مقاوم باشد و دارای الیاف محکمی باشد. به طوری که بتواند در برابر آب و هوای مرطوب رشت مقاوم باشد. در این مورد برای خرید چمن مصنوعی مورد نظرتان، کارشناسان سونار استار راهنمایی‌تان خواهند کرد. کافی است از طریق شماره‌ یا فرم‌های داخل سایت، مشخصات خود را وارد کنید.

مرکز فروش چمن مصنوعی در رشت

تهیه یک کالای با کیفیت از مرکز فروش معتبر اهمیت زیادی در داشتن تجربه یک خرید مطمئن برایمان دارد. به خصوص اگر این کالا چمن مصنوعی باشد که قرار است سالیان سال، کفپوش ایمن و نرمی در زیر پایتان باشد. یکی از معتبرترین مراکز فروش چمن مصنوعی در رشت، مرکز سونار استار است که نماینده انحصاری شرکت سی سی گراس در ایران است. سی سی گراس یکی از ۸ شرکت مورد تائید فیفا برای چمن مصنوعی ورزشی است. سونار استار با داشتن نمایندگی انحصاری چمن‌های سی سی گراس در ایران، بهترین و باکیفیت‌ترین چمن‌های مصنوعی را عرضه کرده است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت، از انواع آن باخبر شوید و نوع موردنظرتان را سفارش دهید.

قیمت چمن مصنوعی رشت

با توجه به نوع چمن مصنوعی و الیاف و وزن آن، قیمت چمن متفاوت است. از آن جایی که سونار استار یک فروشگاه دست‌اول و بدون واسطه بوده که در زمینه تأمین و واردات چمن مصنوعی از بهترین انواع چمن مصنوعی فعالیت می‌کند، شاهد کیفیت خوب و قیمت مناسب چمن در این مجموعه خواهید بود. این دو ویژگی، یعنی کیفیت خوب و قیمت مناسب در کنار تخصص و سابقه حرفه‌ای که تیم فروش چمن مصنوعی سونار استار از خود به جای گذاشته است، نشان از تخصص این مجموعه در زمینه تولید چمن مصنوعی دارد.

نصب چمن مصنوعی در رشت

کار نصب چمن مصنوعی در شهرستان توسط تیم متخصص سونار استار، رایگان نیست. البته در صورتی که پروژه، سبک باشد، کارشناسان سونار استار، راهنمایی‌های لازم را به کارفرما کرده تا کار نصب بدون هزینه و توسط خود کارفرما انجام شود. در غیر این صورت از تهران تیم مجزا برای نصب و اجرای چمن مصنوعی به شهرستان اعزام می‌شوند. البته سونار استار در برخی از شهرهای ایران مثل رشت، تیم نصب مقیم دارد که کار نصب را برای مشتریان عزیز راحت کرده است. از آن جایی که نصب چمن مصنوعی در جایی مثل رشت با رطوبت زیاد هوایش نیاز به مهارت دارد، بهتر است این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

تماس پیامک Whatsapp