چمن مصنوعی پارکینگ

چمن مصنوعی پارکینگ

چمن مصنوعی پارکینگ 650 366 سوناراستار

ایده ی چمن مصنوعی برای پارکینگ یکی از طرح های رایج چند سال اخیر برای تغییرات دکوراسیون منازل شده است. پارکینگ ها و بخصوص آن دسته از پارکینگ هایی که مسقف نیستند یکی از مهمترین اجزای حیاط محسوب می شوند. طراحی زیبا و شکیل پارکینگ ها اعم از پارکینگ های مسقف یا روباز تاثیر بسیار زیادی در نمای خارجی ساختمان دارد. نقاط پرآب جهان که اصولا با بارش های طولانی و یا دوره ای مواجه هستند از فضای سبز طبیعی برای طراحی پارکینگ های روباز استفاده می کنند اما این مسئله را چگونه می توان در کشورهای گرم و خشک که با بحران بی آبی مواجه هستند مرتفع نمود؟ چاره کار خرید چمن مصنوعی پارکینگ است.

چمن مصنوعی مناسب پارکینگ از حیث جنس، بافت و الیاف تفاوتی با چمن های مصنوعی که در سایر موارد بکار می روند ندارد بلکه به محل استفاده از آن ها اشاره می کند و اینکه بهتر است از ایده های موجود برای طراحی پارکینگ خود استفاده کنید. این چمن ها به عنوان چمن مصنوعی هیبریدی نیز شناخته می شوند.

البته انواع چمن مصنوعی در ویژگی های جزیی تر همانند مواد اولیه، تراکم الیاف ها، ارتفاع آن ها، دوام و استحکام، رنگ بندی (به طیف مختلفی از رنگ سبز اشاره دارد) و سایر موارد با یکدیگر متفاوت هستند که باعث می شود قیمت چمن مصنوعی پارکینگ و سایر چمن ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد.

بهترین چمن مصنوعی پارگینگ

در زمان خرید چمن مصنوعی پارکینگ باید به مشخصات آن توجه کنید. البته باتوجه به اینکه این امر کاملا تخصصی است و نمی توان انتظار داشت عامه اجتماع اطلاعات لازم در خصوص مشخصات بهترین چمن مصنوعی برای پارکینگ را در اختیار داشته باشند تصمیم گرفته ایم تا شما را در این مقاله با مشخصات مورد نظر آشنا کنیم.

جنس چمن مصنوعی

چمن مصنوعی را در اغلب موارد با استفاده از دو ماده اولیه به نام های پروپیلن و پلی اتیلن می سازند. پروپیلن باعث می شود تا چمن ها دارای ظاهر مقاوم تر و بافت سخت تری باشند به گونه ای که انگار نرم و ظریف نیستند. جنس چمن ارتباط مستقیمی با قیمت چمن مصنوعی دارد؛ حتی اگر بهای تمام شده چمن زیاد باشد باز هم جنس مرغوب تهیه کنید. پرو اتیلن نیز ظاهر مناسب و زیبایی را در پارکینگ شما ایجاد می کند با این تفاوت که بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند.

ارتفاع الیاف

اگر می خواهید چمن هایی که در پارکینگ نصب می کنید یک فضای مطلوب برای رفت و آمد و نشست و برخاست را ایجاد کنند بهتر است دارای ارتفاع بیشتر از ۲۵ میلی متر باشند که در این صورت نرم تر به نظر می رسند اما احتمال کوبیدگی و تخریب ظاهر اولیه بیشتر است بنابراین به نظر می رسد ارتفاع کمتر باعث می شود ظاهر چمن ها در طولانی مدت حفظ شود.

چمن مصنوعی با لایه های شن و ماسه

یکی از بهترین انواع چمن مصنوعی پارکینگ استفاده از مدل هاییست که در بخش های زیرین دارای یک لایه شن و ماسه هستند. درواقع بدین صورت است که گویی الیاف ها در میان شن و ماسه روییده اند. این امر علاوه بر افزایش ماندگاری و دوام چمن به جلوگیری از گسترش آتش سوزی و ذوب شدن چمن ها در متراژ بالا نیز منجر می گردد.

مزایای چمن مصنوعی برای پارکینگ

خرید چمن مصنوعی برای پارکینگاولین مزیتی که کاملا مشخص و محرز می باشد همان نمای زیبا و دل انگیزی است که بعد از نصب اصولی چمن مصنوعی برای پارکینگ مشاهده می شود. پارکینگ ها یکی از بخش های اصلی ساختمان هستند و اصولا همه اعضای خانواده در طول روز بارها به آنجا می روند؛ یا ماشین را برداشته و به دل جاده و خیابان می زنند و یا از یک تفریح چند ساعته، مسافرت چند روزه، کار طولانی و یا پرسه زدن در خیابان ها برگشته و می خواهند ماشین را در آنجا پارک کنند.

در این شرایط مشاهده یک فضای سبز چشم نواز که به صورت اصولی طراحی شده و به صورت اصولی هم نصب شده است می تواند روح انسان را جلا دهد. رنگ سبز به عنوان آرامش بخش ترین رنگ موجود در عالم طبیعت شناخته می شود و نباید تاثیرات آن را در کاهش بیماری های روانی، کاهش تنش ها و ثبات خلقیات انسان دست کم گرفت.

از دیگر مزیت های مربوط به خرید چمن مصنوعی پارکینگ می توان به سهولت در شستشو اشاره کرد. شما می توانید به راحتی کثیف کاری های ناشی از روغن خودرو یا گرد و غبارهای سالیانه را از روی آن با مقداری آب و مواد غیر اسیدی برطرف کنید. همچنین در اغلب موارد می توانید آشغال های گرفتار در میان الیاف ها را با دست برداشته و یا در نهایت می توانید از خدمات شرکت ها برای تمیز کردن، جارو زدن و فرچه زنی آن ها بهره مند شوید.

ایجاد یک فضای کاملا صاف و یک دست از دیگر مزایای خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ است. شما نیز حتما مشاهده کرده اید که در بسیاری از موارد چمن های طبیعی دارای سطح عیر صاف و در برخی از بخش ها نیز مقداری از چمن کنده شده است. در چمن مصنوعی هرگز با چنین مسئله ای مواجه نمی شوید و در صورت مراقبت اصولی از چمن ها همیشه یک فضای سبز زیبا و شاداب خواهید داشت. در کنار همه این موارد باید به عدم نیاز به آبیاری به عنوان مهمترین مزیت خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ اشاره نمود.

نصب چمن مصنوعی پارکینگ

تمام تلاش شما برای ایجاد یک فضای دل چسب و دل پذیر در پارکینگ به خرید چمن مصنوعی محدود نمی شود بلکه عدم توجه به نصب اصولی و بسیار دقیق چمن نیز باعث می شود تا تمام زحمات شما برای اجرای یک نمای شیک و مدرن در این بخش از حیاط یا باغ به هدر رود. در این خصوص باید از خدمات شرکت های متعهد و معتبری همانند سونار استار استفاده کنید.

نصب چمن مصنوعی برای همه فضاها اعم از پارکینگ و غیر آن یک کار بسیار تخصصی و ماهرانه می باشد بنابراین نباید آن را به صورت شخصی انجام دهید و یا این امر مهم را به افراد مبتدی که سابقه چندانی هم در این شغل ندارند واگذار کنید. شرکت سونار استار به شما کمک می کند تا ضمن خرید چمن مصنوعی پارکینگ، نصب آن را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

ایده های چمن مصنوعی برای پارکینگ

باتوجه به اینکه فروش چمن مصنوعی پارکینگ و سایر چمن ها متناسب با سفارشات کاربران و مشتریان صورت می گیرد بنابراین باید قبل از اقدام به خرید و سفارش چمن مصنوعی حتما ایده مورد نظر خود را انتخاب کنید. این ایده به شما کمک می کند تا به اندازه کافی چمن مصنوعی را سفارش دهید. درواقع اگر چمن را بیش از حد نیاز سفارش دهید که به گونه ای ضرر و اضافه کاری است اگر هم کمتر سفارش دهید با یک دوباره کاری دیگر برای خرید و سفارش کالا مواجه می شوید. ایده های مختلفی که می توانند نظر شما را جلب کنند به شرح ذیل هستند:

  1. در ایده اول شما می توانید تمام مساحت پارکینگ را با استفاده از چمن مصنوعی پوشش دهید. در این روش که بسیار ساده به نظر می رسد نیاز به سفارش قابل توجهی از چمن مصنوعی پارکینگ خواهید داشت.
  2. در روش دوم می توانید مسیر ماشین رو را با استفاده از سنگ و سیمان پوشش دهید و کناره ها را با استفاده از قطعات مناسب چمن مصنوعی طراحی کنید. باتوجه به اینکه در این روش چمن ها در معرض کوبیدگی قرار نمی گیرند ماندگاری آن ها نیز بیشتر است.
  3. در روش سوم که طرفداران بیشتری هم دارد و به چمن بین سنگی معروف است سطح پارکینگ را با استفاده از سنگ های مربعی یا مستطیلی پوشش داده و حدفاصل سنگ ها را با استفاده از چمن مصنوعی طراحی می کنند. در این روش نیز اصولا ارتفاع سنگ ها و ارتفاع الیاف ها در یک سطح قرار گرفته و هرچند در معرض رفت و آمد ماشین هاست اما دچار کوبیدگی نمی شود.
  4. در روش آخر که البته قدری هزینه های شما را افزایش خواهد داد اما با یک نتیجه مطلوب همراه می گردد شما می توانید بخش های کناری را با استفاده از چمن مصنوعی یک دست پوشش دهید و مسیر رفت و آمد ماشین ها را به صورت سنگ فرش طراحی کنید. حد فاصل سنگ ها را هم می توانید به روش سوم و با استفاده از چمن مصنوعی زیباتر و دل انگیزتر کنید.

چمن مصنوعی برای پارکینگ از کجا بخریم؟

اینکه می خواهید فضای پارکینگ را با استفاده از چمن مصنوعی زیباتر و شکیل تر کنید یه مسئله است و اینکه چمن باکیفیت را از کجا خریداری کنید یک مسئله دیگر می باشد. شرکت سونار استار بهترین چمن مصنوعی پارکینگ را با مشخصات متفاوتی به شما عرضه می کند. شما می توانید هم اکنون برای خرید چمن مصنوعی برای پارکینگ از طریق وب سایت رسمی شرکت سونار استار اقدام کنید. این شرکت امکان خرید چمن مصنوعی به صورت عمده و خرده را برای شما فراهم نموده است.

جمع بندی

سخن آخر اینکه توجه به فضای پارکینگ از آن جهت اهمیت دارد که اصولا مرتب بودن و زیبابودن بخش های خارجی ساختمان، زیباتر شدن و شکیل تر شدن بخش های داخلی را نیز به همراه دارد. افرادی که توجه خاصی به نمای خارجی ساختمان خود ندارند و برای طراحی حیاط یا باغچه خود تلاش نمی کنند بخش های داخلی را هم نادیده گرفته و در بلند مدت متوجه می شوند که با یک ساختمان دلگیر و زننده مواجه هستند؛ بنابراین بهتر است نسبت به طراحی پارکینگ و ایجاد فضای سبز آن توجه بیشتری داشته باشید.

تماس پیامک Whatsapp