چمن مصنوعی محیط کار

چمن مصنوعی محیط کار

چمن مصنوعی محیط کار 700 519 سوناراستار

انتخاب چمن مصنوعی محیط کار

محبوبیت چمن های مصنوعی در سال های گذشته افزایش یافته است. از این کفپوش های چمنی نه تنها در محیط داخلی و خارجی بلکه در محیط های کاری و اداری هم می توان استفاده کرد. در ادامه مزایای استفاده از بهترین چمن مصنوعی در محیط کار را خواهیم گفت:

  1. تاثیرگذاری اولیه خوبی برای مراجعین دارد
  2. محیط آرامش بخش و خلاقانه تری برای کارمندان ایجاد می کند
  3. ایمنی بیشتری را در محیط های کاری ایجاد می کند. چمن های مصنوعی بر خلاف سرامیک و سطوح چوبی پولیش خورده، جلوی سرخوردن را می گیرد. همچنین چمن های مصنوعی در برابر آتش نیز مقاوم هستند و این مزایا باعث افزایش ایمنی محیط های کار می شود

بهترین چمن مصنوعی برای محیط کار

در فصل تابستان تابش نور خورشید باعث گرم شدن الیاف چمن مصنوعی می شود و این گرما به میزانی زیاد می شود که امکان لمس کردن چمن محیا نمی شود. تکنولوژی به کار رفته در چمن های سری GassCool به صورتی می باشد که جلوی بیش از حد گرم شدن چمن ها می گیرد و این اطمینان ها حاصل می کند که این مدل از چمن مصنوعی ۱۰ درجه خنک تر سطوح معمولی خواهد بود. بر طبق آمار به دست آمده میزان استفاده از چمن های تزئینی در داخل منازل در حال افزایش است. از این رو مقاومت در برابر آتش این محصول از درجه اهمیت بالاتری برخوردار شده است. مدل های ضد آتش برای این طراحی شده اند تا خطرات آتش سوزی را حذف کنند. اگر از این مدل برای محیط کاری خود استفاده کنید ایمنی بیشتری را برای کارمندان خود به ارمغان آورده اید.

مشخصات چمن مصنوعی محیط کار

در هنگام خرید چمن مصنوعی مناسب محل کار نکاتی وجود دارد که حتما نیاز است رعایت کنید. برای مثال کیفیت مواد اولیه یکی از اصلی ترین بخش ها در فرایند تولید چمن های مصنوعی است. به ویژه در خرید چمن مصنوعی بالکن به کیفیت محصول دقت کنید. اگر کیفیت مواد به کار رفته در بکینگ این محصول خوب نباشد، باعث می شود تا چمن مصنوعی دوام و مقاومت بالایی نداشته باشد و خیلی زود دچار آسیب شود که در نهایت مجبور به تعویض آن خواهید بود.در ادامه موارد مهم دیگری را باهم بررسی خواهیم کرد.

ارتفاع الیاف

برای دفاتر کار، پیشنهاد می شود از چمن های مصنوعی با ارتفاع نخ کوتاه استفاده کنید. کفپوش های چمنی برای اینکه زیباتر به نظر برسند باید نخ هایشان به صورت عمودی قرار داشته باشند. از این رو هرچه الیاف چمن مصنوعی بلندتر باشد صاف ایستادن آن ها سخت تر خواهد بود. چمن های مصنوعی با ارتفاع نخ ۲۰ الی ۳۰ میلیمتر برای محیط های اداری مناسب تر هستند.

تراکم چمن مصنوعی محیط کار

برای محیط های اداری، هر چه تراکم چمن مصنوعی بیشتر باشد بهتر خواهد بود. چمن های مصنوعی با تراکم بالا مانع از دیده شدن بکینگ چمن در هنگام خم شدن الیاف خواهند شد. البته برای مکان هایی که ترافیک رفت و  آمد کمتری دارند می توانید از چمن هایی با تراکم پایین هم استفاده کنید. هنگام انتخاب این کفپوش نوین برای دفتر کاری خود پیشنهاد می شود از چمن هایی با حداقل تراکم ۱۶.۰۰۰ گره در متر مربع استفاده کنید.

انعطاف پذیری و مقاومت چمن

انعطاف پذیری و مقامت چمنهای مصنوعی که در داخل محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مهم است. این محیط های ترافیک رفت و آمد بالایی دارند و همچنین اسباب و وسایل زیادی نیز بر روی آن ها قرار می گیرد. هنگام نصب چمن مصنوعی روی سیمان هم باید نکات کلیدی را رعایت کنید. این چمن ها باید به میزانی مقاومت داشته باشند که حتی در برابر حرکت مداوم صندلی های چرخدار نیز دچار آسیب نشوند. بنابراین مقاومت ویژگی بسیار مهمی در این نوع از کاربرد می باشد.

تماس پیامک Whatsapp