چمن مصنوعی پدل

چمن مصنوعی پدل

چمن مصنوعی پدل 700 532 سوناراستار

پدل از ورزش های راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دو نفره، انجام می شود. اخیرا این ورزش در ایران به یکی از تفریحات رایج تبدیل شده و به همین دلیل خرید چمن مصنوعی پدل هم افزایش یافته است. زمین بازی پدل به ابعاد ۱۰ در ۲۰ می باشد به طوری که یک تور ۱۰ متری با ارتفاع ۸۸ سانتی متر در وسط زمین، نصب می‌ شود و دور تا دور زمین با دیوارهای شیشه ای، احاطه می گردد. پدل جزء ورزش هایی است که روز به روز بر طرفداران آن، اضافه می‌شود به گونه ‌ای که در کشور اسپانیا این ورزش پس از فوتبال؛ دومین ورزش محبوب در بین افراد محسوب می شود. یکی از تجهیزاتی که برای ایجاد زمین‌ بازی پدل مورد نیاز است، چمن می باشد. چمن مورد استفاده باید به گونه ای باشد که از وارد آمدن آسیب جسمی به ورزشکاران، پیشگیری کند. در ادامه این مقاله به ذکر ویژگی های چمن مناسب برای زمین بازی پدل، می پردازیم.

بهترین چمن مصنوعی پدل

چمن مصنوعی پدل که برای زمین بازی استفاده می شود باید به گونه ‌ای باشد تا از آسیب های جسمی ورزشکاران، پیشگیری کند زیرا تحرک بازیکنان در ورزش پدل بسیار بالاست و احتمال زمین خوردن ورزشکار، وجود دارد. به این منظور هم می‌ توان چمن طبیعی و هم چمن مصنوعی، استفاده کرد. واضح است که هزینه نگهداری از چمن طبیعی بالاست و معمولا برای آب و هوای خاصی استفاده می شود. همچنین ممکن است چمن طبیعی در اثر گرما و سرمای شدید، آسیب ببینند‌. بنابراین بهتر است از چمن مصنوعی برای زمین بازی پدل، استفاده شود.

به طور کلی مزایای خرید چمن مصنوعی برای پدل عبارتند از:

  • نگهداری آسان در هر شرایط آب و هوایی
  • نظافت آسان
  • مقاومت و ایستایی بالای چمن برای ورزشکاران
  • طول عمر بالا

بهترین نوع چمن مصنوعی برای زمین های بازی مثل فوتبال، پینت بال و پدل؛ چمن مصنوعی دایموند می باشد. این نوع چمن انعطاف پذیری و برگشت پذیری بالایی دارد و در برابر ضربه و کوبش، مقاومت است. چمن مصنوعی دایموند محصول شرکت سی سی گراس بوده و از کیفیت بالایی، برخوردار است. خوشبختانه مجموعه سونار استار نمایندگی محصولات سی سی گراس را دارا می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی چمن مصنوعی مورد نیاز را برای زمین بازی پدل، تهیه کنید.

پیش از خرید چمن مصنوعی؛ این صفحه را هم مطالعه کنید: قیمت چمن مصنوعی برای حیاط

ویژگی های چمن پدل

چمن مصنوعی پدل باید به گونه ‌ای باشد که بتواند از آسیب بازیکنان به هنگام زمین خوردن و… جلوگیری کند. معمولاً چمن ‌های مصنوعی با الیاف کوتاه بین ۱۰ تا ۱۵ میلیم تر؛ بهترین گزینه ممکن برای زمین ‌بازی پدل می باشند. همچنین بهتر است از چمن مصنوعی با تراکم بالا برای این کار، استفاده شود. ایستایی این چمن ها باید ۹۰ درجه باشد. چرا که اگر الیاف چمن به سمت خاصی متمایل شود؛ باعث می ‌شود ورزشکار نتواند به خوبی در زمین، حرکت کند. به همین دلیل توصیه می ‌شود از چمن های مصنوعی با ایستایی ۹۰ درجه، استفاده شود.

نکته: تراکم بالایی که چمن ‌های مصنوعی دارند؛ باعث می شود در برابر کوبش و لگد مال شدن مقاومت لازم را داشته باشد.

زمانی که برای زمین بازی پدل چمن مصنوعی تهیه می کنید؛ باید بدانید این محصول عمر نسبتاً بالایی دارد. به گونه ‌ای که بعید است در مدت زمان کوتاهی مجبور به تعویض آن شوید. معمولاً طول عمر چمن مصنوعی اگر به طور روزانه و در ساعات طولانی مورد استفاده قرار گیرد؛ چیزی بین ۴ تا ۶ سال می باشد. البته طول عمر یک چمن مصنوعی به شرایط نگهداری و جنس الیاف هم بستگی دارد. هر چقدر الیاف آن مرغوب تر باشد و مراقبت بیشتری از چمن به عمل آید؛ طول عمر آن، بالاتر می رود. تنها زمانی باید چمن مصنوعی زمین های بازی تعویض شود که کیفیت آن، پایین آمده باشد. زیرا در این صورت دیگر کارایی مورد انتظار را نخواهد داشت.

فروش چمن مصنوعی پدل

برای تهیه چمن بازی پدل پیشنهاد می کنیم از محصولات سونار استار، دیدن کنید. کارشناسان این مجموعه شما را به خوبی در زمینه انتخاب بهترین نوع چمن برای بازی پدل، راهنمایی خواهند کرد. مجموعه سونار استار سال هاست در زمینه فروش و نصب چمن های مصنوعی فعالیت داشته و می ‌تواند محصولات خود را با ضمانت به مشتریان عزیز، عرضه کند. علاوه بر چمن مصنوعی برای زمین بازی می ‌توانید انواع چمن مصنوعی تزئینی را برای فضاسازی حیاط، پشت بام و بالکن، انتخاب کنید. به منظور مشاوره و خرید چمن مصنوعی پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی سونار استار مراجعه کنید.

تماس پیامک Whatsapp