چمن مصنوعی باغ تالار

چمن مصنوعی باغ تالار

چمن مصنوعی باغ تالار 650 434 سوناراستار

امروزه جایگزین کردن چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی در باغ تالارها بسیار رواج پیدا کرده است که همانند چمن طبیعی جلوه ای سرسبز و حس تازگی را القا می کند. همچنین به دلیل قیمت مناسب، نگهداری آسان و شباهت بسیار زیاد آن به چمن طبیعی یک جایگزین عالی محسوب می شود. وجود چمن مصنوعی در باغ تالار بهترین فضا را برای مهمانان تان به ارمغان می آورد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از تمام لحظات مراسم خود نهایت لذت را ببرید. درواقع مدیریت این اماکن با طراحی چمن مصنوعی، فضا را سرسبز تر و دیدنی تر کرده است. به خصوص در مراسم عروسی و تولد این محوطه محل مناسبی برای گرفتن عکس های بسیار زیبا است.

بهترین چمن مصنوعی باغ تالار

از انواع نواری مدل وندا می توان جهت پوشش بین سرامیک و سنگ استفاده نمود. این مدل بیشترین شباهت به چمن طبیعی را داشته و از الیاف ساده و تخت آن می توان در مدلهای رولی وموکتی آن نیز بهره‌مند شد. چمن رولی سانا با برخورداری از سایزهای مختلف با رنگ سبز زیتونی در ایجاد فضایی یکدست و جذاب در طراحی چنین فضایی مورد استقبال است. رشته های چمن مصنوعی گرین تا ۸ سال به‌راحتی در مقابل تابش شدید نور خورشید مقاوم هستند که می تواند برای فضاهای بیرونی و کاملاً باز از آن استفاده نمود. الیاف لطیف و مخملی چمن مصنوعی آمیتیس لطافت و زیبایی را در کنار مقاومت در برابر دمای بالا ر به ارمغان می آورد.

چمن های مصنوعی در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر کدام ویژگی و کاربری به خصوص خود را دارند؛ اما برای باغ تالارها بهترین گزینه استفاده از چمن های مصنوعی تزئینی است که دارای انعطاف پذیری خوبی بوده و برای تزئین محوطه و فضای بیرونی باغ ها نیز به کار می رود. این نوع چمن ها بافتی نرم و لطیف دارند و دارای مقاومت و دوام بالایی در برابر خورشید و دیگر خطرات احتمالی دارند. از چمن های مصنوعی تزئینی می توان به مدل گرین، سانا و موکتی اشاره کرد که بسیار مورد باغ تالارها قرار گرفته است. ضمن اینکه مدل موکتی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و برای افرادی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند پیشنهاد می شود.

چمن مصنوعی تالار

نکات خرید چمن مصنوعی باغ تالار

انتخاب و خرید نوع چمن مصنوعی باغ تالارها بسیار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید متناسب با نیاز و نوع کاربری خود، چمنی را انتخاب کنید که کارایی و طول عمر بالایی را داشته باشد؛ که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.
کیفیت بالا: از آنجایی که در باغ تالارها رفت و آمد بسیار است، بنابراین باید در خرید چمن مصنوعی دقت لازم را به عمل آورید و یک چمن مصنوعی با کیفیت و مرغوب را انتخاب کنید تا در رفت و آمد افراد به این زودی ها از بین نرود. متاسفانه بسیاری از باغ تالارها برای صرفه جویی در هزینه های خود به سراغ چمن های مصنوعی استوک و نامرغوب می روند که علاوه بر غیر بهداشتی بودن زیبایی و جذابیت خاصی به محیط باغ نمی‌دهد؛ بنابراین موقع خرید کمی دست و دلباز تر باشید و محصولات با کیفیت تر را انتخاب کنید.

  • ارتفاع نخ چمن: چمنی که برای باغ تالار خریداری می شوند نه خیلی خیلی کوتاه باشد نه خیلی بلند و توصیه می شود بیشتر ارتفاع آن از ۳۰ میل بیشتر نشود.
  • استفاده از مواد درجه یک: مواد اولیه استفاده شده در ساخت چمن مصنوعی بسیار مهم تلقی می شود که باعث شده چمن در برابر هر شرایط آب و هوایی سالم بماند و رنگ آن پس ‌از گذشت زمان تغییر نکند.

مزیت های استفاده از چمن مصنوعی برای باغ تالار

بسیاری از باغ تالارها به دنبال ایجاد یک فضای سرسبز با حداقل هزینه هستند، بنابراین استفاده از چمن های طبیعی بسیار هزینه بر و پر دردسر هستند و از طرفی هم عمر مفید آن‌ها چندان بالا نیست و نیاز به نگهداری های بسیار دارد. به همین دلیل استفاده از چمن های مصنوعی بهترین گزینه در باغ تالار ها است. در ادامه به چند مورد از مزیت های چمن مصنوعی باغ تالار اشاره خواهیم کرد.

  • چمن مصنوعی بسیار راحت شسته می‌شود و از طرفی به دلیل جذب کمتر آلودگی و کثیفی بهداشتی تر از چمن طبیعی است.
  • چمن مصنوعی نیازی به کود دهی ندارد و بوی نا مطبوعی را تولید نمی کند؛ بنابراین انتخابی کاربردی برای باغ تالار ها است.
  • ترکیب چمن مصنوعی با وسایل موجود در محوطه باغ تالار ها به راحتی امکان پذیر تر بوده و سازگار است.
  • چمن مصنوعی مقاومت بسیار بالایی را در مقابل عبور و مرور و محیط های پر رفت و آمد به خصوص در باغ تالارها دارد.
  • به دلیل قرار گیری باغ در فضای باز، در زمان بارندگی یا برف گل آلود نمی شود.
  • در برخی از مناطقی که آب و هوا به شکلی است که چمن طبیعی به خوبی رشد نمی کند، چمن مصنوعی بهترین گزینه خواهد بود.

نصب چمن مصنوعی برای باغ تالار

نصب چمن مصنوعی باغ تالار بسیار ساده و آسان بوده که توسط متخصصان و نصابان در کمترین زمان و با کیفیت بالا انجام می‌شود. مجموعه سونار استار نصاب چمن مصنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا به صورت رایگان آن را نصب و راه اندازی نماید.

نمونه کار چمن مصنوعی باغ تالار سونار استار

مجموعه سونار استار با سالها فعالیت در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع چمن مصنوعی در ایران توانسته است رزومه کاری موفقی با استناد به نمونه کارهای اجرایی خود ایجاد نماید. اگر همچنان برای انتخاب کف پوش و استفاده از چمن مصنوعی تردید دارید و نمی‌توانید فضای مورد نظر خود را با چنین دیزاینی تصور کنید و یا از ماندگاری و حفظ زیبایی چمن مصنوعی در دراز مدت مطمئن نیستید، با مراجعه به سایت رسمی این شرکت می توانید نمونه عکس و فیلم بسیاری از طراحی های اجرا شده با انواع چمن مصنوعی عرضه شده توسط این شرکت را مشاهده نمایید.

همچنین با مراجعه به وب سایت شرکت می توانید با تنوع محصولات این شرکت آشنا شده و مشخصات هر یک از آن‌ها را به همراه شرح کاملی از جنس و تراکم الیاف انواع چمن مصنوعی باغ تالار، شرایط نگهداری، نظافت و بسیاری دیگر از اطلاعات دریافت نمایید. در این سایت شما با انواع فضاهایی که می تواند با استفاده از چمن مصنوعی کاربردی تر و زیباتر شود نیز آشنا می شوید. فضاهایی که تا کنون بلا استفاده بوده و حتی تبدیل به انباری شده را اکنون می توان با ایده گرفتن از طراحی های مختلف ارائه شده در این سایت مانند بالکن، تراس، حیاط خلوت و غیره تبدیل به محیط امن و با نشاطی برای بازی کودکان و یا دورهمی ها و مهمانی ها نمود.

قیمت تمام شده انواع چمن مصنوعی با توجه به مساحت زمین و نوع محصول تعیین می شود. بعنوان مثال قیمت چمن مصنوعی برای بالکن با قیمت چمن مصنوعی برای تراس به لحاظ نوع کاربرد و مدل آن می تواند متفاوت باشد. برقراری تماس از طریق شماره های ارائه شده در وب‌سایت این شرکت با کارشناسان فروش می تواند اطلاعات تکمیلی و تخصصی تری را به همراه قیمت انواع چمن مصنوعی در اختیارتان قرار دهد.

خرید چمن مصنوعی برای باغ تالار

چمن مصنوعی باغ تالار را از کجا بخریم؟

بهتر است چمن مصنوعی باغ تالار را از شرکت های معتبر و رسمی خریداری کنید تا خیالتان بابت کیفیت و اصالت آن راحت باشد. همچنین اگر می خواهید به صورت آنلاین خرید را انجام دهید تنها از طریق وب سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید. از شرکت های تخصصی در زمینه فروش چمن مصنوعی و همچنین وب سایت می توانیم به شرکت سونار استار اشاره کنیم که بی شک یکی از بهترین شرکت های چمن مصنوعی در ایران است و با ارائه خدمات گارانتی و اصالت کلیه محصولات خود را به مشتریان گرامی ارائه می نماید. سونار استار بعنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه های فروش انواع چمن مصنوعی باغ تالار در ایران، محصولات با کیفیت خود را در طرح ها و ابعاد مختلف، جهت مفروش کردن انواع سطوح شامل بالکن، تراس، محوطه سازی حیاط، فضای بازی، زمین ورزشی و غیره در سراسر ایران عرضه می دارد. انواع چمن مصنوعی نواری، تایلی، موکتی، رولی و کارتنی با ابعاد و متراژ گوناگونی به فروش می رسد.

مدل های متنوع چمن مصنوعی باغ تالار دارای تراکم، رنگ بندی، جنس و ارتفاع الیاف متفاوتی هستند که هر یک دارای کاربرد خاصی در فضاهای مختلف است. از این رو بهتر است هنگام خرید از مشاوره تخصصی کارشناسان فروش این مجموعه بهره‌مند شوید. همین‌طور از خدمات طراحی و اجرای این نوع کف پوش ها که توسط شرکت سونار استار ارائه می شود در کنار قیمت چمن مصنوعی ارزان با ضمانت ۴۸ ماهه انواع محصولات این شرکت استفاده نمود. قیمت و کیفیت کلیه محصولات این شرکت کاملاً رقابتی بوده و رشد فزاینده تقاضای خرید از این شرکت بیانگر رضایت متقاضیان از خدمات فروش و پس از فروش این شرکت می باشد.

جمع بندی

یکی از کاربردهای اجرایی چمن مصنوعی در باغ و تالارها بوده که این روزها به شدت رشد چشم ‌گیری ‏داشته است و عوامل متعددی نظیرهزینه‌ های پایین نگهداری، عدم نیاز به مراقبت‌ های دائمی، ظاهری بسیار شبیه به چمن های طبیعی روییده شده و … از عواملی هستند که مورد توجه مدیران باغ ‏تالارها قرار گرفته است.‏ اگر بین انتخاب چمن مصنوعی و طبیعی دچار شک و تردید هستید. پیشنهاد ما مجموعه سونار استار و بهره گیری از مشاوره مشاوران مجرب این مجموعه می باشد.

تماس پیامک Whatsapp