چمن مصنوعی برای دور سنگ قبر

چمن مصنوعی برای دور سنگ قبر

چمن مصنوعی برای دور سنگ قبر 650 369 سوناراستار

معمولاً فضای سنگ قبر ها سنگین و بی روح است و حس تلخی را تداعی می کند. به خاطر همین اخیرا از چمن مصنوعی برای سنگ قبر استفاده می شود. البته از دست دادن افراد و عزیزانمان دردناک است، اما شاید یک بدرقه ی مناسب و متفاوت بتواند احساس بهتری در ما ایجاد کند و یه  نوعی قدردانی از شخصی باشد که دوستش داشتیم و جایش تا همیشه در قلب ما سبز خواهد بود. وجود بخشی سرسبز در کنار و یا ساختار سنگ قبر می تواند آرامش خاصی به فضا ببخشد و احساس  بهتری را تداعی نماید. از طرفی شاید این آخرین کاری باشد که بتوانید برای آرامش روح عزیزان تان انجام دهید. ایده استفاده از چمن مصنوعی برای دور سنگ قبر و مزار و ایجاد سرسبزی، همیشه نشان از آرامش داشته است و حضور آن در اطراف  سنگ یادبود می توانند حرکتی تازه و به یاد ماندنی باشد.

بهترین چمن مصنوعی برای سنگ قبر

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد علاقه دارند تا بهترین سنگ قبر را برای افراد از دست رفته خود سفارش دهند و یکی از متفاوت ترین و زیباترین متریال هایی که می توانید از آن کمک بگیرید چمن مصنوعی برای سنگ قبر هستند. چمن مصنوعی در صورت با کیفیت بودن در مجاورت با هوا خراب نمی شود و مانند چمن طبیعی عمل می کند. همچنین به آبیاری نیازی ندارد و همیشه سرسبز باقی می ماند. به همین دلیل است که فروش چمن مصنوعی برای این کاربرد بسیار پر طرفدار شده است. چمن های مصنوعی انواع مختلفی دارند که هر یک با توجه به اندازه، ارتفاع، جنس و موارد دیگر برای کار خاصی مناسب هستند. از بین  چمن هایی که می توانید از آن‌ها در تزیین سنگ قبر استفاده کنید، می توان به چمن مصنوعی ۱۵ میلی متری وندا و یا چمن ۲۵ میلی متری سانا اشاره کرد که قیمت مناسبی دارند و می توانید آن ها را به راحتی تهیه نمایید. هم چنین رنگ زیبایی دارند و به راحتی می توانید خودتان نیز آن را کات کنید و در مدل دلخواهتان ببرید و روی سنگ و یا اطراف آن بچسبانید. هم چنین چمن های مصنوعی رولی و نواری به دلیل نصب راحت و ماندگاری خوبی که دارند برای چنین کاربردی کاملا مناسب هستند. چمن های مصنوعی برای تزیین سنگ قبر انواع مختلفی دارند که بهترین انتخاب ها شامل موارد زیر است:

  • چمن مصنوعی سانا
  • چمن مصنوعی گرین
  • چمن مصنوعی وندا

استفاده از چمن مصنوعی برای تزیین قبر

این چمن های مصنوعی از نظر تراکم چمن، ارتفاع چمن، رنگ و متریالی که در آن ها به کار رفته است متنوع هستند اما با توجه به نکات ذکر شده می توانید یکی را انتخاب کنید و مراحل نصب را انجام دهید. با خرید چمن مصنوعی برای سنگ مزار در واقع در مصرف آب نیز صرفه جویی می کنید و در نبود شما هم زیبایی آن حفظ خواهد شد و در آب و هوای مختلف تغییر شکل نخواهند داد.  شما می توانید این چمن ها را در اطراف سنگ قبر و یا روی آن به دلخواه و سلیقه خودتان و همچنین شکل سنگ، استفاده کنید و فضای آرامش بخشی را خلق نمایید.

البته برای خرید چمن مصنوعی برای سنگ قبر بهتر است به محلی که می خواهید چمن و سنگ را درآن نصب کنید نیز توجه کنید؛ زیرا برای مکان‌های پرباران بهتر است چمن هایی که زهکش دارند و با زیرسازی شنی طراحی شده اند استفاده کنید. اگر می‌خواهید چمن را در مکانی که آمد و شد بسیاری در آن انجام می‌شود نصب نمایید، بهتر است چمن های با تراکم بالا خریداری کنید تا شکل خود را از دست ندهد و مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشند. همچنین اگر دوست دارید چمن مصنوعی مزار یا سنگ قبر به بهترین شکل باقی بماند و در معرض نور آفتاب نیز خراب نشود بهتر است از چمن مصنوعی یو وی دار استفاده کنید  تا خیالتان از بابت کیفیت و حفظ ظاهر آن راحت باشد.

چمن مصنوعی برای سنگ مزار

نصب چمن مصنوعی مزار در بهشت زهرا

پیش تر نیز اشاره شد که بعد از آن که چمن مصنوعی برای سنگ قبر مورد نظر خود را با توجه به آب و هوا و سلیقه خودتان انتخاب نمودید، باید تصمیم بگیرید می خواهید چمن مصنوعی را در کجای سنگ قبر نصب نمایید. به طور مثال برخی علاقه دارند تا دور سنگ قبر را با چمن مصنوعی تزیین کنند و برخی دوست دارند علاوه بر اطراف آن، داخل سنگ قبر نیز یا بخش‌هایی را با این چمن آراسته نمایند.  بسته به سلیقه و فضایی که در اختیار شما قرار دارد، ابتدا مکان های مورد نظر مشخص کرده و بعد چمن‌های مصنوعی را با دقت برش بزنید.  دقت کنید تا اندازه آن‌ها دقیق تر باشد تا بتوانید تزیینات مزار را به بهترین شکل انجام دهید.

برای نصب چمن مصنوعی روی خاک می توانید از انواع چسب های صنعتی که در بازار موجود هستند استفاده کنید. به طور مثال می توانید از چسب قوام، چسب بل و چسب مشهد استفاده کنید و این چسب ها را هم می توانید از  ابزار فروشی به راحتی تهیه کنید. بعد از آنکه چمن ها را برش زدید، کف سنگ قبر و اطراف آن و هر جایی که می خواهید چمن را در آن نصب کنید را به چسب چمن مصنوعی آغشته کنید و بعد چمن را با دقت روی آن قرار دهید. برای زیباتر شدن و نصب محکم تر می توانید یک جسم نسبتاً سنگین را روی چمن های نصب شده بگذارید تا چسب، چمن و کف سنگ قبر و یا سنگ های اطراف آن به هم بچسبند و ماندگاری این تزیین بالاتر برود. نصب چمن مصنوعی برای مزار و سنگ قبر کار سختی نیست و تنها کافیست با کمی دقت، فضاهای مورد نظر خود را با چمن مصنوعی تزیین کنید.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی برای دور سنگ قبر

چمن مصنوعی برای سنگ قبر می تواند زیبایی خود را در شرایط مختلف حفظ کنند و در انواع آب و هوا های گوناگون زیباییش را از دست نمی دهد.  زمانی که چمن مصنوعی با کیفیتی خریداری می کنید، دیگر لازم نیست نگران تغییر رنگ و یا کیفیت آن باشید؛ زیرا مقاومت بالایی دارند و ظاهر آن ها تا مدت ها  تغییر چندانی نخواهد کرد.  چمن های مصنوعی نیاز به آبیاری ندارند و از این جهت هم  در آب صرفه جویی می شود و هم در صورت طولانی شدن غیبت شما خراب نمی‌شوند و در مقابل دمای هوا نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. وجود چمن مصنوعی در اطراف مزار باعث زیباتر شدن آن و القای حس آرامش خواهد شد و ی‌تواند به نوع خود یک قدردانی و بدرقه ی بسیار مناسب برای عزیز و کسی که از دست داده اید به شمار بیاید.

تماس پیامک Whatsapp