چمن مصنوعی مینی گلف

چمن مصنوعی مینی گلف

چمن مصنوعی مینی گلف 700 467 سوناراستار

بازی گلف یا همان بازی توپ و چمن اولین بار در کشور اسکاتلند انجام شد. به طوری که اسکاتلندی ها معتقد هستند که بازی گلف از کشور آن ها به سراسر اروپا، پخش شده است. در این بازی به تنها چیزی که نیاز دارید؛ توپ سفید رنگ، چوب گلف و یک زمین چمن است که در برخی قسمت های آن سوراخی برای به دام افتادن توپ در نظر گرفته شده است.

این بازی در برخی از کشورهای اروپایی هم انجام می شد با این تفاوت که توپ گلف را به چای چمن روی یخ، حرکت می دادند. اگر به این بازی علاقه مند هستید؛ به راحتی می توانید با استفاده از چمن مصنوعی مینی گلف یک زمین بازی مهیج برای خود و دوستانتان، ایجاد کرده و از انجام این بازی، لذت ببرید.

چمن مصنوعی مینی گلف چیست؟

مدت هاست که دیگر چمن های طبیعی در زمین های بازی مثل گلف و فوتبال، جای خود را به چمن های مصنوعی داده اند. البته چمن های مصنوعی که به این منظور استفاده می شوند انصافا از نظر طراوت و شادابی چیزی از چمن های طبیعی کم ندارند. برای بازی مینی گلف هم می توان از چمن های مصنوعی مرغوب و باکیفیت، استفاده کرد.

یکی از شرکت های مشهوری که در زمینه تولید چمن های مصنوعی مخصوص زمین بازی فعالیت دارد؛ شرکت “سی سی گراس” می باشد. خوشبختانه این شرکت در ایران هم نمایندگی دارد. مجموعه سونار استار این افتخار را دارد که نمایندگی انحصاری این کمپانی برتر را داشته باشد. چمن‌ های مصنوعی فوتبال ساخته شده توسط سی سی گراس در سه نوع “رولی”، “نواری” و “تایلی” می باشد.

بهترین چمن مصنوعی مینی گلف

چمن مصنوعی زمین فوتبال می تواند انتخاب مناسبی برای بازی مینی گلف باشد. برای تهیه چمن مصنوعی مینی گلف در اولین گام می بایست متراژ زمین بازی را مشخص کرده باشید. چمن مصنوعی مخصوص زمین های فوتبال از لحاظ توانایی خروج آب به دو گروه نفوذپذیر و نفوذ ناپذیر، تقسیم می ‌شوند. بر اساس ویژگی هایی که هر کدام از انواع چمن مصنوعی فوتبالی دارند؛ در می یابیم که برای زمین های بازی بهترین گزینه استفاده از چمن مصنوعی مدل وندا و موکتی است که مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن دارد. البته بازی مینی گلف نسبت به فوتبال پاخوردگی کمتری داشته و دیرتر فرسوده می شود.

ویژگی های چمن مینی گلف

چمن‌های مصنوعی ورزشی نسبت به چمن‌های تزئینی تراکم کمتری دارند و ارتفاع الیاف آن ها بین ۵۰ تا ۶۰ میلی متر می باشد. دیتکس یک ویژگی مهم برای چمن های مصنوعی است که هرچقدر بالاتر باشد؛ نشان دهنده مقاومت و دوام بالاتر چمن می باشد. دیتکس چمن های ورزشی مخصوصا چمن های فوتبالی بین ۸۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ است. چمن مصنوعی مینی گلف بهتر است دارای تراکم بالا و الیاف نسبتا ایستا باشد. همچنین می بایست دارای الیاف منعطف و برگشت پذیر باشد تا در دویدن و بازی کردن، تغییر شکل ندهد.

فروش چمن مصنوعی مینی گلف

اگر قصد دارید زمین کوچکی را برای بازی مینی گلف آماده کنید؛ بهترین کار مراجعه به یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش چمن مصنوعی مینی گلف می باشد. مجموعه سوناراستار سال هاست در زمینه فروش و نصب چمن های مصنوعی فعالیت داشته و می تواند متناسب با نیاز مشتری؛ بهترین محصول را به وی، پیشنهاد کند. محصولات این شرکت از بزرگ ‌ترین تولید کننده چمن مصنوعی دنیا تامین می شود که به لحاظ کیفیت و قیمت چمن مصنوعی در عرصه جهانی، پیشتاز است. شما می توانید از محصولات این فروشگاه دیدن کرده و بهترین چمن مصنوعی را متناسب با کاربردی که برای آن در نظر گرفته اید، انتخاب کنید.

علاوه بر چمن مصنوعی برای زمین بازی، می توانید انواع چمن مصنوعی تزئینی را برای فضاسازی بالکن، جیاط و یا پشت بام، انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم به منظور مشاوره و خرید چمن مصنوعی به فروشگاه اینترنتی سوناراستار مراجعه کنید.

پاسخ به پرسشهای کاربران

بهترین چمن مصنوعی برای مینی گلف چیست؟

بهترین چمن های مصنوعی مناسب این کار چمن هایی با تراکم و دیتکس بالا، الیاف نسبتا ایستا، منعطف و برگشت پذیر هستند.

بهترین شرکت برای خرید چمن مینی گلف چیست؟

چمن‌ های مصنوعی فوتبال ساخته شده توسط سی سی گراس

تماس پیامک Whatsapp