چمن مصنوعی پینت بال

چمن مصنوعی پینت بال

چمن مصنوعی پینت بال 1024 538 سوناراستار

پینت بال از ورزش های مهیجی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. چمن مصنوعی پینت بال در یک زمین بازی به ابعاد ۵۵×۳۳ متر نصب می شود که در مکانی کاملا صاف و هموار، قرار دارد. در این بازی دو تیم باید تشکیل شود و هدف هر بازیکن این است که بازیکن حریف را از مسابقه، حذف کند. در صورتی که حین بازی گلوله رنگی به یک بازیکن اصابت کرد؛ آن بازیکن از بازی، حذف می شود. تجهیزاتی که برای بازی پینت بال نیاز است شامل ماسک مخصوص به عنوان محافظ صورت، مخزن پینت بال، قفل محافظ لوله تفنگ و مخزن هوای پینت بال می شود. در این بین زمین بازی جزء مهم ترین تجهیزات این بازی مهیج و سرگرم کننده است که می بایست استانداردهای لازم را داشته باشد و موجب آسیب به بازیکنان نگردد. در ادامه مناسب ترین چمن مصنوعی برای بازی پینت بال را معرفی خواهیم کرد.

بهترین چمن مصنوعی پینت بال

مدت هاست که چمن های طبیعی در زمین های بازی مثل گلف، فوتبال و… جای خود را به چمن های مصنوعی داده اند. خوشبختانه این چمن ها ویژگی های مثبت زیادی دارند و نیاز بازیکنان را به خوبی، رفع می کنند. برای چمن مصنوعی پینت بال هم می توان از یک چمن باکیفیت، استفاده کرد. البته این نوع چمن ها برخلاف اسمشان شباهت زیادی به چمن های طبیعی دارند و همین موضوع باعث محبوبیت آن ها شده است. شرکت سی سی گراس از شرکت های مشهور در زمینه ساخت چمن های مصنوعی می باشد که در سال های اخیر توانسته است محصولات بسیار باکیفیتی تولید و روانه بازار کند. مجموعه سونار استار از نمایندگی های انحصاری سی سی گراس است که این امکان را برای افراد داخل کشور فراهم کرده است که بتوانند محصولات باکیفیت این شرکت را به راحتی، تهیه کنند. چمن‌ های مصنوعی مخصوص زمین بازی که توسط شرکت سی سی گراس تولید شده است در سه نوع تایلی، موکتی، و رولی می باشد.

پیش از خرید چمن مصنوعی؛ این صفحه را هم مطالعه کنید: چمن مصنوعی برای بالکن

مزایای استفاده از چمن مصنوعی پینت بال

استفاده از چمن مصنوعی برای زمین بازی مزیت های زیادی دارد. برای تهیه چمن مصنوعی پینت بال باید متراژ زمین را به طور دقیق، مشخص کنید. چمن مصنوعی مخصوص زمین های بازی به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی از چمن های مصنوعی قابلیت خروج آب را خواهند داشت و برخی دیگر این امکان را ندارند . بنابراین چمن ها را می توان از لحاظ توانایی خروج آب به دو گروه “نفوذپذیر” و “نفوذ ناپذیر”، تقسیم کرد.

برخلاف تصور برخی افراد چمن های مصنوعی برای تمامی زمین های بازی یکسان نمی باشد. به عنوان مثال چمن مصنوعی که قرار است برای زمین بازی فوتبال استفاده شود با چمن استفاده شده با زمین مینی گلف یا پینت بال کمی متفاوت است. چمن مصنوعی که برای زمین های فوتبال استفاده می شود، می بایست مقاومت بالاتری داشته باشد زیرا پاخوردگی این چمن ها بالا بوده و زودتر دچار آسیب می شوند.

فروش چمن مصنوعی پینت بال

اگر قصد دارید زمین کوچکی را برای بازی پینت بال آماده کنید؛ بهتر است امنیت و راحتی بازیکنان را اولویت اصلی در نظر بگیرید. چمن مصنوعی مورد استفاده برای این بازی می بایست ارتفاع الیاف مناسبی داشته باشد تا بتواند از بازیکن در برابر زمین خوردن و… محافظت کند. مجموعه سونار استار سال هاست در زمینه فروش و نصب چمن های مصنوعی فعالیت داشته و می تواند متناسب با نیاز مشتری؛ بهترین محصول را پیشنهاد کند. محصولات سونار استار از لحاظ قیمت چمن مصنوعی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. شما می توانید از محصولات این فروشگاه دیدن کرده و بهترین چمن مصنوعی را متناسب با کاربردی که برای آن در نظر گرفته اید، انتخاب کنید.

علاوه بر چمن مصنوعی برای زمین بازی، می توانید انواع چمن مصنوعی تزئینی را برای فضاسازی بالکن،حیاط و یا پشت بام، انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم به منظور مشاوره و خرید چمن مصنوعی به فروشگاه اینترنتی سوناراستار مراجعه کنید.

تماس پیامک Whatsapp